جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی( عج) با اشاره به اینکه شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه «از مردم با مردم و برای مردم است» است، گفت: این قرارگاه در ۸۹ روستای محروم سه دهستان «قره پشتلو»، دهستان «شیوانات» و دهستان «اوریاد» خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 24 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، جلال غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در مناطق هدف برنامه‌ریزی و در حال اجراست، اظهار داشت: نشست‌های جهاد تبیین با موضوع دستاورد‌های بسیج، برگزاری نشست‌های تخصصی سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در حوزه‌های احکام و قرآن و ... از جمله این برنامه‌ها در هفته بسیج است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان گفت: برقراری عدالت و پیشرفت در مناطق محروم و کم‌برخوردار از اهداف مهم این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه قرارگاه با ۵ کارگروه در دهستان‌های مورد هدف مشغول فعالیت ارائه خدمات می‌کند، گفت: این کارگروه‌ها شامل تعلیم‌وتربیت، فرهنگی و اجتماعی، سلامت و بهداشت، عمران و زیرساخت است که در طول سال برنامه‌های مختلفی در این کارگروه‌ها به جامعه هدف برگزار شده است.

غورقانلو با اشاره به اینکه شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه «از مردم با مردم و برای مردم است» است، یادآور شد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ۸۹ روستای محروم سه دهستان «قره پشتلو»، دهستان «شیوانات» و دهستان «اوریاد» خدمات‌رسانی می‌کند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار