مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه رویداد تولید محصولات زراعی، باغی و دامی در سلطانیه در حال برگزاری است، گفت: الویت اصلی برای برگزاری این همایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان‌های استان از جمله سلطانیه بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ 02 November 2023

به گزارش تابناک  زنجان، هادی یاسر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری رویداد تولید محصولات زراعی، باغی و دامی این شهرستان که از ۱۰ تا ۱۲ آبان در این منطقه در حال برگزاری است، اظهار داشت: این رویداد به منظور عرضه و نمایش محصولات کشاورزی، زراعی و دامی ارگانیک و متنوع در حال برگزاری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه، ادامه داد: این همایش تولید با برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور سرمایه‌گذاران، خبرگان کشاورزی، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و فعالان حوزه کشاورزی در حال برگزاری است.

وی، آموزش و نمایش ادوات کشاورزی را از جمله اقدامات در این رویداد تولیدی برشمرد و گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به دلیل وجود ظرفیت گردشگری در شهرستان سلطانیه و همین‌طور روستا‌های گردشگری و بوم‌گردی شهرستان امکان ثبت‌نام برای بازدید رایگان از این مکان‌های گردشگری نیز وجود دارد.

یاسر با اشاره به اینکه رویداد و همایش تولید محصولات زراعی، باغی و دامی شهرستان سلطانیه باهدف عرضه محصولات برگزار شده است، اضافه کرد: این همایش سه روزه تولید و عرضه محصولات با حضور مسئولان و خبرگان کشاورزی در حال برگزاری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه شرکت در این همایش و بازدید از این نمایشگاه تولیدی محصولات کشاورزی، دامی و زراعی، در راستای ترغیب برای استفاده شهروندان از محصولات متنوع، ارگانیک است، تأکید کرد: حضور در فضای روستایی به لحاظ روان‌شناختی و جامعه‌شناختی برای افراد نیز حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: الویت اصلی برای برگزاری این همایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان‌های استان از جمله سلطانیه بوده است.

گفتنی است، زمان بازدید و شرکت در این همایش روز‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در سالن ورزشی ۹ دی سپاه ناحیه شهرستان سلطانیه است.

همایش تولید با حضور مسئولین استانی و خبرنگاران کشاورزی از دهم آبان شروع شده و تا ۱۳ آبان ادامه دارد و امکان تهیه بلیط رایگان جهت بازدید از گنبد سلطانیه و چلبی اوغلو‌ی نیز در نمایشگاه وجود دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار