فرمانده سپاه شهرستان خوی:
به گفته فرمانده سپاه خوی: تقدیم شهدا برای نظام، سرمایه گذاری است نه هزینه/ برخی خبرنگاران و افراد غیرمسئول اخبار و اطلاعات غلط منتشر می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 17 October 2015


به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده قرارگاه تاکتیکی حضرت اباعبدا... الحسین(ع) در گفتگوی اختصاصی با بیان این مطلب که امروز همانند دوران دفاع مقدس باب شهادت باز است، گفت: دفاع از دستاوردهای نظام و حفاظت از آن به مرزها محدود نیست، چراکه امروز فرزندان انقلابی این مرز و بوم نه تنها امنیت را در داخل مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی تعریف نکرده اند، بلکه فراتر از مرزها و خارج از شعاع ایران اسلامی قلمداد می کنند، به همین خاطر است که امنیت سوریه، یمن و سایر بلاد اسلامی در امنیت جمهوری اسلامی معنی پیدا میکند.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علایی افزود: برای برقراری امنیتی پایدار در منطقه، لازم است راه شهیدان تداوم یابد، شهدا مسیر را طی کردند و مزد و اجر خود را با جاودانگی در تاریخ گرفتند و امروز ما اقتدار و عظمت خود را مدیون خون شهدا هستیم و این یک واقعیت انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد:انقلاب اسلامي كه خود ثمره ايثار و شهادت است، موجب تغيير و تحول در تمامي سطوح جامعه گرديد يقيناً در عصر امروزی، اگر ملتی در راه حفظ و تقويت دستاوردهای فرهنگی خود قدم پيش نگذارد، نمی تواند در مقابل تهديدها مصون بماند.

فرمانده سپاه شهرستان خوی اظهار داشت: فرهنگ ايثار و شهادت مجموعهای از معانی نمادين است كه ايثارگری و ميل به شهادت را در افراد به وجود می آورد و با نهادينه شدن آن، نگرشها و رفتار افراد را به سمت رفتارهای ايثارگرانه سوق خواهد داد.

وی ادامه داد: افراد و گروه های معاند، يا ساده لوح به تحريك سياستمداران جهان خوار در تلاشند كه دين اسلام و فرهنگ اسلامی و ارزشهای حاكم بر آن را مخالف و مخرب زندگی و پيشرفت معرفی كنند و برای رسيدن به اهداف خود نسل جوان ما را آماج دسيسه های فرهنگی خود قرار داده اند، و لازم است در راه شناخت و بازشناسی فرهنگ اصيل اسلامی خصوصاً ارتقای فرهنگ ايثار و شهادت گامهای موثری برداشته شود.

سرهنگ علایی افزود: ايثار و شهادت يكی از غنی ترين گنجينه های فرهنگ اسلامی و شيعی است كه جلوه های اعجاب انگيز آن در طول سالهای انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشكار گرديد و شگرف ترين و عظيم ترين صحنه های از خود گذشتگی انسان ها در آن تبلور يافت و ما شاهد ادامه این راه در مسیر تداوم انقلاب در منطقه عملیاتی خوی هستیم.

فرمانده سپاه خوی در ادامه با اشاره به حضور سپاه پاسداران در نقاط صفر مرزی جهت برقراری امنیت پایدار در منطقه، در خصوص درگیری اخیر با گروهک معاند پژاک که منجر به شهادت دو نفر از فرزندان سپاه و هلاکت 2 تن و زخمی شدن 5 نفر از اشرار شد، گفت: چنانچه بعضاً درگیریهایی در مناطق صفر مرزی رخ بدهد امری طبیعی و در راستای تأمین امنیت پایدار در منطقه می باشد، چراکه تأمین رفاه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... مردم منوط به تأمین امنیت می باشد.

برخی از خبرنگاران و افراد غیرمسئول، اخبار و اطلاعات غلط منتشر میکنند

سرهنگ علایی ضمن اظهار گلهمندی از برخی خبرنگاران در پرداختن به قضایای امنیتی و انعکاس اخبار و اطلاعات نادرست گفت: متأسفانه مشاهده شد برخی افراد غیرمسئول و غیرمتخصص با ارائه اطلاعات و آمار غلط در مصاحبه با رسانه ها، به شائبه ها و شبهات دامن زده و اصل درگیری را وارونه منعکس کردند و لازم است جهت جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، مردم اخبار موثق را از منابع رسمی و مرتبط با امر، مطالبه کنند.

فرمانده سپاه خوی ضمن تسلیت ایام غم بار ماه محرم به مردم شهیدپرور افزود: تقدیم شهداء برای نظام، سرمایه گذاری است نه هزینه و در ادامه این راه سپاه پاسداران با تقدیم هزاران شهید والامقام چه در داخل و چه در خارج از مرزهای کشور در مقابله با استکبار و ایادیانش، امنیت و آسایش مردم را تأمین کرده و هرگز اجازه تعرض به بیگانگان را نخواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار