همزمان با هفته گردشگری ۴ سرمایه گذاری در آذربایجان غربی به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 26 September 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری چهار پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریالی در استان افتتاح می‌شود.

مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها مربوط به افتتاح یک هتل سه‌ستاره در ارومیه بوده که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی احداث شده و با بهره‌برداری از آن برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: همچنین در این هفته یک واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای پنج نفر به بهره‌برداری می‌رسد.


او با اشاره به اینکه دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه نیز در هفته گردشگری افتتاح می‌شود، گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این دو دفتر نیز در مجموع ۶ میلیارد ریال بوده و برای پنج نفر اشتغال‌زایی می‌شود.


صفری دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، نواختن زنگ گردشگری، برگزاری مراسم ویژه گردشگری و تجلیل از فعالان این حوزه و حضور در برنامه تلویزیونی اولدوز مرکز صداوسیمای استان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار