مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ۱۴ پروژه عمرانی و فرهنگی در گلستان در حال ساخت بوده که اکثر این پروژه‌ها فعال هستند.
کد خبر: ۱۱۲۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵ 16 August 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل ازخبرگزاری، محمد رعیت ظهر امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌گذاری و هزینه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد در سال ۹۹ میزان ۲۲۱ میلیارد تومان بود که در سال گذشته به هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: اعتبارات سرمایه عمرانی هم رشد هشت برابری داشته و از ۷۵ میلیارد ریال به ۶۱۸ میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: اعتبارات هزینه‌ای هم رشد داشته و از ۱۴۹ میلیارد ریال به ۳۱۳ میلیارد ریال رسیده است.

رعیت بیان کرد: ۱۴ پروژه عمرانی و فرهنگی در حال ساخت بوده که اکثر این پروژه‌ها فعال شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: یک پروژه در نگین شهر در دهه فجر سال گذشته افتتاح شده و فاز اول مجتمع هنری گالیکش هم امسال افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در حوزه اعتبارات حمایتی از فعالیت موسسات هنری بیش از ۱۰۰ برابر رشد یافته و از ۶۲ میلیون تومان در سال ۹۹ به ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی دو سال اخیر رسیده است.

رعیت گفت: در صندوق اعتباری هنر هزار و ۲۰۰ نفر عضو فعال داشتیم که هم اکنون این عدد به دو هزار و ۱۵۰ نفر رسیده و سهم‌بری ما از خدمات دولت افزایش یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بیان کرد: پرداخت یارانه دولت به رسانه‌های استان ۹۰۰ میلیون تومان شده و میزان ارسال آگهی به نشریات به پنج میلیارد تومان رسیده است.

رعیت ادامه داد: در سال گذشته، ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان پرداخت شده و ۲۵۹ نفر اشتغال آفرینی داشتیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری هم تعهد استان ۷۰ نفر بوده تا که تاکنون ۳۴ نفر معادل ۴۹ درصد محقق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار