سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد؛
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برپایی نمایشگاه‌ ازدواج آسان و آسمانی از امروز ۲۲ خرداد ماه به مدت ۵ روز در یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 13 June 2023
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، زهیر حاجی حسینی اظهار کرد: هفته ازدواج فرصتی برای نهادینه کردن ازدواج آسان و موفقیت آمیز سرشار از عشق و محبتِ جوانان و سرلوحه قرار دادن ازدواج آسان و ساده زیستی ائمه معصومین علیهم السلام است.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان داشت: نمایشگاه‌ ازدواج آسان و آسمانی با اهتمام دستگاه‌های اجرایی استان از ۲۲ خرداد ماه به مدت ۵ روز با هدف تسهیل ازدواج در محل نمایشگاه بین‌المللی یزد برپا شده و این مهم اقدام مناسبی برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و رفع موانع جوانان برای تشکیل خانواده و تامین جهیزیه است.
 
این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه ازدواج و خانواده و احیای سنت‌های ازدواج برگزار می‌شود و همچنین اقلام جهیزیه و تدارکات ازدواج عرضه می‌شود. 
 
وی افزود: ازدواج و تشکیل خانواده یکی از شاخه‌های اصلی سبک زندگی اسلامی است که از نظر قرآن و پیشوایان معصوم (ع) امری مقدس بشمار می‌رود. هیچ عاملی به اندازه تشکیل خانواده و تحکیم بنیان آن در استحکام نظام جامعه نقش ندارد و جامعه‌ای که متاثر از الگوهای والای اخلاقی و انسانی در تشکیل خانواده و تربیت و پرورش فرزندان باشد، بی گمان به سعادت نائل خواهد آمد.
 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تصریح کرد:حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده از رویکردهای مهم دولت سیزدهم است و تلاش شده است تا در این نمایشگاه در کنار فروش لوازم جهیزیه با قیمت‌های مناسب و فروش اقساطی چندین غرفه مشاوره تخصصی در امر ازدواج نیز برپا و برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز اجرا شود تا مردم با سنت و آداب شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان آشنا شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار