سرپرست کمیته امداد شهرستان رامسر گفت: در راستای تأمین رفاه و آسایش مددجویان، مسکن 32 خانواده تحت حمایت به صورت جزئی و کلی در شهر و روستاهای شهرستان در سال گذشته تعمیر شد.
کد خبر: ۱۱۰۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 19 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد مهدی تقی پور گفت: در راستای تأمین رفاه و آسایش مددجویان، مسکن 32 خانواده تحت حمایت به صورت جزئی و کلی در شهر و روستاهای شهرستان در سال گذشته تعمیر شد.

وی به تعمیر ۱۸ مسکن و احداث 14 مورد فضاهای جانبی در خانه‌های مددجویان اشاره کرد و گفت: فضاهای جانبی شامل احداث حمام، سرویس بهداشتی، ساخت حصار، گازکشی و احداث آشپزخانه است که جمعاً به ارزش375 میلیون تومان برای خانواده‌های تحت حمایت هزینه انجام داده است.

سرپرست کمیته امداد شهرستان رامسر با اشاره به ارائه بسته حمایتی تعمیر مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گفت: پس از تأیید مددکاران مبنی‌بر ضرورت تعمیر مسکن، مددجویان برای دریافت تسهیلات به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت معرفی می‌شوند و همچنین از کمک‌های بلاعوض نیز بهره‌مند می‌شوند.

تقی پور ضمن تقدیر از فعالیت بسیج سازندگی سپاه پاسداران، خیران و مردم نیکوکارشهرستان در زمینه تأمین هزینه‌های احداث و تعمیر مسکن مددجویان گفت: مردم نیکوکار می‌توانند در راستای مشارکت در طرح احداث مسکن خانواده‌های نیازمند می‌توانند به اداره کمیته امداد شهرستان رامسر مراجعه کنند.

وی بیان داشت: ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های اصلی و مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که با هدف سرعت بخشی و تسهیل گری در مسیر توانمندسازی به جامعه هدف این نهاد عرضه می‌شود.

خاطر نشان می شود: 1850خانوار در رامسر تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار