استاندار مازندران:
در دولت سیزدهم هم مسئولان ارشد کشور تن به خواسته های استکبار جهانی ندادند و عزت ملت ایران در مذاکرات رعایت می شود و غربی ها اکنون با ادب دیپلماسی با مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران برخورد می کنند.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۲ 25 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران، در گفت و گویی اظهار داشت:

پایه‌گذار اصلی دولت مردمی و نهضت خدمت بی منت به اقشار جامعه شهید والامقام رجایی بود. 

سیدمحمود حسینی پور در نخستین روز هفته دولت به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری افزود: ولایتمداری، ساده زیستی و مردمداری از ویژگی های بارز رفتاری شهید رجایی بود و ایشان به معنای واقعی در بطن جامعه و در بین مردم حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: پایه گذار دولت مردمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت شهیدان رجایی و باهنر بود و بقیه دولت ها از این شخصیت های فرزانه برای پیشبرد امور کشور الگو برداری کردند.  

استاندار مازندران به همزمانی هفته دولت با ماه محرم الحرام نیز اشاره و تصریح کرد: یکی از مهم ترین پیام های عاشورا آن بود که امام حسین (ع) در مقابل ظلم سکوت نکردند و ظلم ستیزی یکی از مولفه های اساسی پیام این قیام بود.

حسینی پور اضافه کرد: در دولت سیزدهم هم مسئولان ارشد کشور تن به خواسته های استکبار جهانی ندادند و عزت ملت ایران در مذاکرات رعایت می شود و غربی ها اکنون با ادب دیپلماسی با مذاکره کنندگان جمهوری اسلامی ایران برخورد می کنند.

وی گفت: دولت های غربی در اوایل مذاکرات فکر می کردند، جمهوری اسلامی در مذاکرات کوتاه خواهد آمد، اما این طور نشد و آنان فهمیدند که ملت ایران پای آرمان های واقعی خود ایستاده است.

استاندار مازندران، خاطر نشان کرد: غربی ها اکنون فهمیدند که باید در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی ایران کوتاه بیایند و در آینده نزدیک خبرهای خوشی از مذاکرات هسته ای ایران با قدرت های دنیا مخابره خواهد شد.

 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار