فرماندار شهرستان بهار طی بازديد مستقیم از مخزن آب شرب و پنج حلقه چاه آب روستای ساربان لر دستور داد تا هفته آتی مشکل آب شرب روستا به طور کامل مرتفع شود وتاکید کرد: دغدغه دولتمردان آب‌رسانی به روستاهای آسیب دیده از خشکسالی است.
کد خبر: ۱۰۵۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱ 08 July 2022

فرماندار شهرستان بهار طی بازدید مستقیم از مخزن آب شرب و پنج حلقه چاه آب روستای ساربان لر دستور داد تا هفته آتی مشکل آب شرب روستا به طور کامل مرتفع شود وتاکید کرد: دغدغه دولتمردان آب‌رسانی به روستاهای آسیب دیده از خشکسالی است.

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی طی بازدید از روستای ساربان لر از توابع بخش صالح آباد، در جمع ساکنین و اعضای شورا روستا اظهار داشت: از چند سال گذشته کشور با خشکسالی و مشکل کمبود آب مواجه شده، به طوری که تعدادی از سد های ذخیره آب استان با کمبود جدی آب مواجه هستند و این مسئله در مناطق روستاهایی نمود بیشتری پیدا کرده است.


وی در جمع اهالی روستا با تاکید بر اهمیت قنوات افزود: یکی از راه های مدیریت کمبود نزولات آسمانی، حفظ و نگهداری قنات ها است و بدین منظور با بررسی دقیق و کارشناسی به همراه مدیر جهاد شهرستان اعتبار ویژه ای را برای لایروبی و احیا  در نظر گرفته ایم و امیدواریم با تخصیص به موقع بودجه کار اجرایی سریعا شروع شود.

 

 

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار