نماینده ولی فقیه در همدان:
نماینده ولی فقیه در همدان:جهاد تبیین باید به وقوع بپیوندد تا بدانند جوانان ما چه کردند.
کد خبر: ۱۰۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 17 March 2022
به گزارش تابناک همدان، آیت الله حبیب شعبانی موثق در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای و مردمی فجر گفت: زمانی که فردی از نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی صحبت می کند فقط نقطه ضعف به ذهنش بیاید یعنی دشمن کاری کرده اذهان عموم مردم در مقایسه و قضاوت‌های خود این نقاط ضعف را ببینند.

وی افزود: اگر دشمن در این زمینه موفق شود و ضعف‌ها را برذهن جامعه بنشاند که اذهان عمومی فقط ضعف‌ها را به ذهن متبادر کند این کار باعث دو آسیب می‌شود یکی سیاسی که گفته می‌شود جهاد تبیین راه اندازی کنید تا از نظام اسلامی دفاع شود، اما به نظر من آسیب بزرگ‌تر آن آسیب اجتماعی است اگر نقاط ضعف در ذهن مردم برجسته شود یک ملت اعتماد به نفس خود را از دست خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: وقتی اذهان مردم در همه ماجرا‌ها فقط نقاط ضعف را ببینند طبیعتا جوان‌های ما اعتماد بنفس خود را از دست خواهند داد و بزرگترین آسیب برای یک جامعه این است که نیروی جوان جامعه اعتماد بنفس خود را از دست بدهند و احساس کنند که در جامعه نمی‌شود کاری کرد.

وی خاطر نشان کرد: جهاد تبیین نیاز به آگاهی و معرفت عمیق دارد کسی که می‌خواهد وارد عرصه‌ی تبیین گری شود اگر آگاهی نداشته باشد مطالبه گری هایش نیز آسیب زا خواهد بود اگر در جهاد تبیین انصاف، عقلانیت، خرد ورزی و علم ورزی وجود نداشته باشد آسیب می‌بینیم.
 
به گزارش تابناک همدان، در حاشیه اختتامیه از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد که پایگاه خبری تابناک همدان در میان پایگاه های خبری حائز رتبه نخست شد.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار