معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی خوزستان در شهرستان اهواز در امسال بالغ بر ۲ هزار و ۳۵۸ فرصت شغلی بود که ۴۱.۸۹ درصد از این تعهد محقق شده است.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷ 27 February 2022

به گزارش ایرنا مجید صالحی یکشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان اهواز در محل فرمانداری این شهرستان بیان کرد: از این میزان اشتغال تعهد شده بالغ بر ۹۸۸ فرصت شغلی از سوی دستگاه های اجرایی محقق شده است.

وی گفت: اداره کل کارآفرینی امید ۲۶ فرصت شغلی، اداره آموزش فنی و حرفه ای سه، اداره راه و شهرسازی ۳۰، اداره بهزیستی ۱۱۰، بنیاد شهید و امور ایثارگران ۱۰۰، اداره کل حمل و نقل و پایانه ها ۳۰، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴۸۲، سازمان جهاد کشاورزی ۱۰۰، کمیته امداد امام خمینی(ره) ۵۷۷، اداره ورزش و جوانان ۳۴، سازمان صمت ۸۰۰، شرکت برق منطقه ای هفت، سازمان میراث فرهنگی ۳۵، اداره کل اقتصاد و دارایی ۲ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ۲۲ مورد تعهد ایجاد اشتغال در امسال داشتند.

وی گفت: کسانی که وام قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال دریافت می کنند اقشار آسیب پذیر هستند به همین دلیل برای بهبود زندگی آنها باید با سهولت بیشتری این تسهیلات پرداخت شود.

صالحی ادامه داد: تا پایان اسفند فرصت هست تا تسهیلات اشتغال پرداخت شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز بیان کرد:دستگاه های متولی افرادی را که معرفی کردند اما موفق نشدند اشتغالی را ایجاد کنند باید افراد دیگری را جایگزین آنها کنند.

وی در ادامه با اشاره به بهتر شدن وضعیت کنترل کرونا در اهواز ادامه داد: امسال سفرهای نوروزی انجام می‌شود به همین دلیل از دستگاه های مربوطه انتظار داریم که اقدام لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی انجام دهند.

برچسب ها: اشتغال زایی ، اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار