نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نیروهای مسلح ستون اقتدار کشور هستند که با اطاعت‌پذیری و ولایتمداری، وحدت کلمه ، عظمت ایران اسلامی را در منطقه و جهان تحقق بخشیده‌اند.
کد خبر: ۹۹۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲ 22 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در محل پادگان آموزشی حضرت علی‌اکبر(ع) پدافند هوایی اراک افزود:اقتدار نیروهای مسلح سرمایه ارزشمند نظام، عامل عزت و عظمت کشور و موجب ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است.
وی یادآورشد: امنیت جمهوری اسلامی در منطقه پرغوغا ثمره دلاورمردی های سربازان، افسران و فرماندهان نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج است.
وی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با سلاح تقوا، دینمداری و ولایتمداری و با تاسی از اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآنی همواره در صیانت از مرزهای میهن اسلامی جانفشانی می‌کنند که این مهم باعث کوتاه شدن دست سلطه‌گران در منطقه شد.
امام جمعه اراک گفت: رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله با ایثار و از جان گذشتگی زمینه ساز امنیت امروز کشور شدند تا امروز مردم و مسئولان در سایه این امنیت و آرامش که توسط نیروهای مسلح کشورمان رقم خورده، برای آبادانی کشور تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه با امام زمان (عج) بیعت کردند و تا آخرین نفس از آرمان‌های این انقلاب دفاع می‌کنند.
وی اضافه کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: قدرت معنوی، روحیه جهادی و نگرش دینی نیروهای مسلح انقلاب اسلامی ایران عاملی برجسته است که کمتر در نیروهای مسلح سایر کشورها می توان سراغ گرفت.
وی اضافه کرد: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم‌ در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار