مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور:

۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت شد

دکتر امید حاجتی از پرداخت ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 20 September 2021

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.
وی با اعلام این خبر عنوان کرد: براساس ردیف ۳۰ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری و با هدف حمایت از تولید و اشتغال مبلغ ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به حساب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر واریز شد تا از این محل بتوانند پشتوانه خوبی برای تولید و اشتغال در کشور در حوزه کشاورزی، روستایی و عشایر ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور ادامه داد: از محل مشخص شده در جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون سال جاری ۱۰ هزار و دویست هزار میلیارد ریال پیش بینی شده بود که تاکنون سه هزار و پانصد هفتادهزار میلیارد ریال از این رقم پرداخت شده است.
دکتر حاجتی به نقش کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش تولید اشاره کرد و عنوان کرد: با حمایت از این اقشار از طریق صندوق بیمه اجتماعی بخشی از مشکلات این قشر زحمت کش برطرف می‌شود؛ اعتقاد دارم تقویت این قشر باعث افزایش تولید در کشور و بی نیازی از واردات محصولات کشاورزی را به دنبال خواهد داشت و هر چقدر یک کشاورز و روستایی ما در زمینه‌های حمایتی تقویت شود، قطعا بهره وری محصولات کشاورزی نیز رشد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار