مدیرکل خبر داد:

افزایش 4 درصدی ارزش واردات در گمرکات استان مرکزی

مدیرکل گمرکات استان مرکزی گفت: ارزش واردات گمرکات استان در 11 ماهه اول سال جاری چهار درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶ 03 March 2015
مهدی میراشرفی در خصوص عملکرد 11 ماهه این اداره کل در حوزه واردات اظهار کرد: طی مدت زمان یاد شده هزار و 156 فقره اظهار‌نامه وارداتی ثبت شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل 13 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش 26 درصدی وزن کالاهای وارد شده نسبت به 11 ماه نخست سال قبل، افزود: وزن کالاهای وارد شده در مدت یاد شده 71 میلیون و 869 هزار و 404 کیلوگرم بوده است.

وی اظهار کرد: از کل آمار ارائه شده در زمینه واردات، 111 فقره اظهارنامه به وزن سه میلیون و 34 هزار و 76 کیلوگرم و ارزش بیش از 320 میلیارد ریال مربوط به عملکرد شهرستان ساوه است.

میراشرفی مبدأ کالاهای وارده در این مدت را 21 کشور جهان عنوان کرد و گفت: ارزش ریالی این مقدار کالا بیش از سه هزار و 66 میلیارد ریال برآورد شده که نسبت به 11 ماهه نخست سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان مرکزی در پایان، مبدأ واردات را کشورهایی چون امارات، ارمنستان، اتریش، چین، جمهوری چک، آلمان، اسپانیا، یونان، جمهوری کره، مالزی، هلند، پاکستان، لهستان، ترکیه عنوان کرد و افزود: عمده کالاهای وارده لامپ کم مصرف، نخ شیشه‌ای صنعتی، قطعات ماشین لباس شویی، ورق آهن سرد نورد، پلی پروپیلن، دستگاه جوشکاری، پنبه، جروثقیل تاشو، گرید و پانچ، فویل روی، کائوچوی مصنوعی و گاز مایع، پاکت بسته بندی و ...بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار