در پی افزایش مبتلایان کرونا؛

بیمارستان تنفسی در قم راه اندازی می شود

استاندار قم از راه اندازی بیمارستان تنفسی 68 تخت خوابی با همکاری ارتش در محوطه مرکز آموزشی درمانی بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۸۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 25 August 2021

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در ستاد استانی مقابله با کرونا ایجاد بیمارستان تنفسی توسط ارتش را اقدامی ماندگار برای افزایش تخت های بیمارستانی استان قم دانست و گفت : مراکز درمانی پاسخگوی نیاز های استان هستند و این بیمارستان تنفسی به عنوان زیر ساختی دائمی برای استان قم برای روز های بحرانی و مبادا ایجاد می شود.

آقای سرمست با اشاره به اضافه شدن 450 تخت بیمارستانی جدید به زیرساخت های درمانی استان قم در روز های درگیری با کرونا گفت: تکمیل شدن بیمارستان امیر المومنین با همکاری و هم افزایی گروهای مختلف و دستگاه های ملی و استانی را قدمی در راه رفع کمبود ها و تکمیل کردن زیر ساخت های درمانی استان قم عنوان کرد.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان قم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را دائمی عنوان کرد و گفت: واکسیناسیون در کنار کاهش تردد ها، تجمع ها و رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی است که می تواند باعث کاهش موارد ابتلا و فوتی های کرونایی و عبور از موج پنجم کرونایی شود.

آقای سرمست از کاهش 5 ساله سن گروه های هدف واکسیناسیون در استان قم خبر داد و افزود : ما از نظر کاهش سن واکسیناسیون از سایر استان ها جلوتر هستیم و برای اخذ مجوز ها و سهمیه واکسیناسیون استان تلاش ها و پیگیری های لازم ادامه خواهد داشت.

استاندار قم واکسیناسیون را یک راهکار پذیرفته شده برای مقابله با کرونا و کنترل این بیماری دانست و گفت: شناسایی گروه های پر خطر ، کاهش سن واکسیناسیون درسایر گروه های هدف در چارچوب قانون و سند ملی واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار