افتتاح بیمارستان صحرایی در بیمارستان رازی رشت

بیمارستان صحرایی ۴۵ تخت خوابی به همت بیمارستان، ولی عصر آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت، ظهر امروز در محوطه بیمارستان رازی رشت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 21 August 2021

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت گفت: در راستای تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی، بیمارستان، ولی عصر با ۶۰ تخت و این بیمارستان صحرایی با ۴۵ تخت از امروز برای خدمات به بیماران کرونایی آماده شده است.
امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده افزود: تمام امکانات درمانی در بیمارستان و امکانات بستری در اینجا برای خدمات دهی و بهبود بیماران فراهم شده است.
رییس بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر رشت نیز گفت: پیش بینی بر این است که از این بیمارستان به عنوان بخش تزریق سرپایی رمدسیویر استفاده شود.
دکتر سید مصطفی سعیدی نیا با اعلام اینکه هزینه تهیه سامانه و امکانات پشتیبانی اش بالغ بر ۵ میلیارد تومان برآورد شده است افزود: قرار است علاوه بر تجهیز این بیمارستان صحرایی و تزریق پرسنل درمانی و پزشک، مانیتورینگی که برای بیمارستان لازم است را نیز به اینجا اضافه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار