فراخوان سومین دوره جشنواره داستانی آب در اصفهان منتشر شد

دبیرسومین جشنواره ملی داستان آب گفت: علاقه‌مندان برای ارسال آثار تا پایان فروردین فرصت دارند و معرفی آثار راه‌یافته به بخش داوری خرداد سال آینده و اختتامیه جشنواره و معرفی آثار برتر تابستان ۱۴۰۰ اعلام شده است.
کد خبر: ۹۲۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۳ 22 December 2020
سلمان باهنر با اشاره به اینکه «آب» باید در ارسال آثار نقشی محوری داشته باشد گفت: وضعیت منابع آب، نقش آب در زندگی و اقلیم مردمان، ادوار، وقایع و اماکن تاریخی، رویداد‌های فرهنگی هنری، ورزشی، نماد‌های شهری و اماکن منحصربه‌فرد و سبک زیست مرتبط با آب، وابستگی قومیت‌ها به یکدیگر با محوریت آب، عواقب تفرقه‌افکنی قومی و منطقه‌ای، عواقب اضافه برداشت‌ها و تعرض به حقوق همگانی از محور‌های این جشنواره است.

وی افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال اثر به سومین جشنواره داستان آب به نشانی اینترنتی http://www.esrw.ir مراجعه کنند.

باهنر گفت: جوایز این جشنواره شامل «۳۸ میلیون تومان جایزه نقدی» است که در پنج بخش داستان کوتاه با محوریت آب (بزرگسالان برای بزرگسالان)، داستان کوتاه با محوریت آب (بزرگسالان برای کودکان و نوجوانان)، داستان کوتاه با محوریت آب (نویسندگان کودک و نوجوان تا ۱۷ سال)، نزدیک داستان با محوریت آب (روایت و زندگی‌نگاره) و بخش جُستار و مقاله علمی‌روایی بزرگسالان، کودکان و نوجوانان در آئین پایانی اهدا می‌شود.

سومین جشنواره ملی داستان آب، با همکاری روابط عمومی وزارت نیرو، موسسه سینمایی بچه‌های نوین، نویسندگان و انجمن‌های داستانی و شرکت آب منطقه‌ای اصفهان برگزار می‌شود و علاوه بر ایرانیان، همۀ فارسی‌زبانان جهان، به‌ویژه نویسندگان کشور‌های افغانستان و ارمنستان که حوضه آبریز مشترکی با کشور ما دارند را نیز، مخاطب خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار