توضیحات استاندار خوزستان در رابطه با بررسی مشکلات شهرستان های دشت آزادگان و هویزه

کد خبر: ۸۸۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 30 July 2020

به گزارش تابناک خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی مشکلات شهرستان های دشت آزادگان و هویزه روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل فرمانداری دشت آزادگان برگزار شد.
استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: یکی از مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد مربوط به شهرداری و منطقه ۱۰۶ هکتاری سوسنگرد بود که تعاونی های مردمی در آن واقع است و مشکلات مربوطه در زیر ساخت های بررسی شد.
وی افزود: همچنین مشکلات کوی کرمی و کوی سلمان فارسی هویزه که نیز مورد بررسی قرار گرفت و در جهت کاهش و حل این مسائل تصمیم‌گیری شد و قرار اقداماتی در این زمینه صورت بگیرد ظرف یک تا یک و نیم ماه آینده این مشکلات حل و فصل شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین در بخش ۱۰۶ هکتاری قرارشد نشستی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شود و به جمع بندی های لازم برسند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
شریعتی اظهار کرد: در بخش راههای روستایی راه حوفل بود که چند سال پیش شروع شده بود اگرچه این کار با سیل مواجه شد و خوب کار شده و ظرف دو ماه آینده
پنج کیلومتر از این مسیر ظرف به بهره‌برداری می‌رسد و ۱۰ کیلومتر باقی مانده هم توسط راه و شهرسازی پیگیری می شود و کار انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد: برای مسیرهای روستاهایی همچون شاکریه، الله اکبر، شریعتی و … تصمیم‌گیری شد تا اقدامات موثری انجام شود و کار پیش رود.
استاندار خوزستان بیان کرد: همچنین اقداماتی در مسیرهایی مانند بستان تا چزابه و به سمت شوش در دستور کار داریم که در حال انجام است.
شریعتی تصریح کرد: اهواز به سوسنگرد نیز یکی از مسیرهایش تکمیل شده و انشاالله مسیر بعدی را آغاز می‌کنیم. سوسنگرد به هویزه نیز بخشی از کار انجام شده و در حال انجام است و در حوزه راهها تصمیمات خوبی گرفته شد و بنا شد اقدامات موثری انجام شود.
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: در بخش آب و فاضلاب بنا شد وعده‌هایی که مدیران آبفا استان قبلاً داده بودند به زودی محقق نمایند البته برخی موارد که مهمتر بود مانند چند پمپ برای تعدادی از روستاها و مقداری لوله برای شاکری که بنا شد تا هفته آینده تامین کنند و کار انجام شود.
شریعتی توضیح داد: مباحثی در زمینه کشاورزی نیز مطرح شد و بنا شد سازمان آب و برق خوزستان پمپاژ هایی را تامین نماید برای اینکه زهاب ها به زمین های کشاورزی برنگردد و چهار پمپ از روز شنبه آماده شود و زهکشها سریع لایروبی شود تا مردم کشت خود را داشته باشند و بتوانند کارهای موثری در کشاورزی استان و تولید کشور داشته باشند و معیشت آنها فراهم شود و تولید ثروت خوبی برای استان و کشاورزی کشور انجام شود.
استاندار خوزستان در پایان گفت: در حوزه شهرداری قول دادیم کمک‌ها و حمایت‌هایی انجام دهیم تا وضعیت شهرداری بهبود یابد و در موضوع آلایندگی ها درآمد پایدار برای شهرداری ها برای آنها فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار