سخنگوی شورای اسلامی شهر لنگرود؛

مدیریت شهری تا پایان دوران کرونا در کنار مردم ایستاده است / حضور مردم در اماکن عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی باشد

تابناک / شهروندان لنگرودی به جهت سلامت خود و سایرین با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر زدن ماسک در اماکن عمومی، ضدعفونی مکرر، فاصله گذاری اجتماعی و عدم ازدحام در مکان هایی نظیر بازار، بانک ها و… به بحث پیشگیری از کرونا کمک کنند.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 14 July 2020

تابناک / شهروندان لنگرودی به جهت سلامت خود و سایرین با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر زدن ماسک در اماکن عمومی، ضدعفونی مکرر، فاصله گذاری اجتماعی و عدم ازدحام در مکان هایی نظیر بازار، بانک ها و… به بحث پیشگیری از کرونا کمک کنند.

 

کامکار با بیان اینکه شورای اسلامی و شهرداری لنگرود همگام با سایر نقاط کشور از زمان آغاز شیوع کرونا فعالیت های خوبی انجام دادند، گفت: بنا به تصمیمات ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا استان، شهرداری لنگرود نیز با همکاری نهادهای ذیربط بحث هایی نظیر ضدعفونی اماکن را در پیش گرفت و طرح فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند با جدیت انجام شد.

وی افزود: این فعالیت ها سبب گردید تا از بروز بحران جلوگیری شود و موج نخست بیماری کرونا سپری شد اما در حال حاضر با شروع فصل تابستان و گردشگر پذیر بودن شهر لنگرود و همچنین فعالیت بازارهای محلی و تردد بیشتر شهروندان ما شاهد هستیم که مردم از توصیه های بهداشتی فاصله گرفته اند و این امر خطرناک است.

کامکار با بیان اینکه شورای اسلامی شهر لنگرود و شهرداری این شهر بنا به رسالت خود خدمات رسانی می کنند عنوان کرد: از مردم عزیز لنگرود می خواهیم که فاصله اجتماعی را رعایت کنند و ماسک بزنند و انجام ترددهای غیر ضروری بکاهند تا بتوانیم موج دوم کرونا را بدون تلفاتی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: از اصناف و بازاریان محترم نیز درخواست می کنم که بحث ضدعفونی اماکن خود را جدی بگیرند و به توصیه های بهداشتی در پذیرش مشتریان دقت کنند.

کامکار با بیان اینکه گردش چرخ اقتصادی شهر برای مسوولان حایز اهمیت است گفت: تامین سلامت شهروندان در کنار بحث درآمد و اقتصاد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و توصیه می کنیم که همه ی مردم علی الخصوص فروشندگان بازارهای محلی نیز موضوع شیوع کرونا را جدی بگیرند تا خدای ناکرده اتفاقات ناخوشایندی رخ ندهد.

کامکار شهر لنگرود را تابع دستورات و ابلاغیه ستاد مقابله با کرونای شهرستان و استان خواند و گفت: هر زمان دستوری به شورا و شهرداری مبنی بر تعطیلی اماکن عمومی، تفرجگاهها و جلوگیری از ورود خودروهای غیر بومی به شهر لنگرود به ابلاغ شود این مهم به جد اجرایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار