سید حسن میرعماد خبرداد:

تولید ۷۰ هزار تن جو در استان سمنان

ه. گزارش تابناک سمنان: سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان با اشاره به آغاز برداشت جو در مزارع شهرستان‌های گرمسار و آرادان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری ۷۰ هزار تن جو در سطح استان تولید شود.
کد خبر: ۸۶۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 16 June 2020

برداشت محصول جو و کلزا از مزارع استان اردبیل آغاز شد - ایرنا

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سمنان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی سمنان اظهار داشت: برداشت جو در مزارع شهرهای غربی استان آغازشده است و پیش‌بینی می‌شود در سال زراعی جاری ۷۰ هزار تن جو در سطح استان تولید شود.

وی با تأکید بر لزوم تأمین علوفه و جو موردنیاز عشایر از کشاورزان بیان کرد: پیگیری وصول به‌موقع مطالبات کشاورزان در حوزه خریدهای تضمینی در دستور کار قرار دارد.

سید حسن میرعماد با اشاره به اینکه خرید جو در مراکز خرید شرکت‌های تعاونی روستایی گرمسار و آرادان آغازشده است، افزود: وضعیت استان سمنان در حوزه خرید جو مطلوب است و کشاورزان همکاری خوبی در تحویل محصول خوددارند.

میرعماد بابیان اینکه از نیمه خردادماه خرید گندم نیز در این مناطق در حال انجام است، تصریح کرد: خرید گندم تا پایان مردادها ادامه دارد و مطالبات کشاورزان در خرید تضمینی سال گذشته نیز به‌طور کامل تا پایان مردادماه پرداخت شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار