پیش بینی ۲۳۹ حوزه امتحانی در گیلان/ پروتکل ها رعایت می شود

کد خبر: ۸۶۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 10 June 2020

پیش بینی ۲۳۹ حوزه امتحانی در گیلان/ پروتکل ها رعایت می شود

تابناک/ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به پیش بینی ۲۳۹ حوزه امتحانی در این استان برای برگزاری امتحانات حضور، گفت: پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر جهان آرای پیش از ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان در استانداری با تاکید بر اهمیت برگزاری مستمر جلسات این شورا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس آموزش‌ها تعطیل نشد.

وی با بیان اینکه معلمان با بهره گیری از فضای مجازی تلاش کردند تا فاصله‌ای بین آموزش‌ها ایجاد نشود، افزود: با ایجاد شبکه آموزش «شاد» از سوی وزارت بهداشت آموزش‌های به صورت مطلوب‌تری ساماندهی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به اینکه به در این مدت از ظرفیت‌های صدا و سیما ملی و استانی نیز بهره گیری شد، گفت: در دهه دوم خرداد ماه با اجرای برنامه‌های خاصی به صورت پراکنده و فضای مجازی به صورت گسترده اجرایی شد.

وی به برگزاری جشن الفبا و تکلیف با کمک صدا و سیما نیز اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر نیز امتحانات برخی پایه‌ها به صورت حضور در حال اجرا است.

جهان آرای در ادامه با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: ۲۳۹ حوزه امتحانی برای امتحانات امسال پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه دوازدهم با حضور در این حوزه‌های انتخابیه در امتحانات شرکت کرده‌اند، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزایش ۷۰ درصدی حوزه‌های امتحانی در استان در مقایسه با سال گذشته داشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار