برگزاری مراسم تجلیل از مقام معلم در استانداری آذربایجان غربی

مراسم تجلیل از ده معلم برتر استانی در سالن شهید سلیمانی استانداری آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۴۵۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳ 03 May 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به تاکید روایت ها و آموزه های دینی بر مقام معلم گفت: این که هر دانش آموزی بر اساس آموزه های معلم خود به کار خیری مشغول شود معلم او نیز در آن کار خیر سهیم خواهد بود و این مهم نشان دهنده اهمیت فعالیت آموزگاران است.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به نقش تعیین کننده معلم در جامعه گفت: شغل معلمی یک حرکت والای آموزشی و می توان گفت که معلمی شغل انبیا است.
آقای شهریاری افزود: تمام پیشرفت ها و افتخارات علمی مرهون تلاش های فرهنگیان است چرا که زیر ساخت های علمی توسط آنان در کشور ساخته می شود.
وی خاطر نشان کرد: این که در شرایط فعلی آموزش دانش آموزان تعطیل نشد و به صورت مجازی این مهم ادامه پیدا کرد قابل تقدیر است.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان همچنین بر پوشش تحصیلی بازماندگان تحصیلی مناطق محروم و کم برخوردار استان و توجه به ارتقا علمی و سرانه آموزشی استان تاکید کرد.
آقای حضرتی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این مراسم گفت: بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در سال گذشته به موضوع آموزش و پرورش استان و توسعه سرانه آموزشی اختصاص یافته است که امسال امیدواریم این میزان بودجه افزایش یابد.
آقای محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه گفت: در هفته پیش رو از ۵۸۴ معلم برتر شهرستانی و ۲۴ معلم برتر استانی نیز تجلیل خواهد شد.
همچنین در پایان این مراسم از ده معلم برتر استانی نیز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار