حوزه های امتحانی دانش آموزان ضدعفونی شود

کد خبر: ۸۴۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 03 May 2020

حوزه های امتحانی دانش آموزان ضدعفونی شود

تابناک/ فرماندار فومن گفت: با توجه به برگزاری حضوری امتحانات برخی پایه های تحصیلی حوزه های امتحانی باید ضد عفونی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی صبح یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش فومن با تبریک فرارسیدن روز معلم، اظهار کرد: جامعه از نظر پرورش روح و تربیت انسان‌ها مدیون معلمان است.

وی با اشاره به فعالیت شبکه آموزشی «شاد»، بر لزوم همکاری همه برای تسهیل در ارائه مستمر خدمات آموزشی به دانش آموزان تاکید کرد و افزود: به منظور رفع مشکلات این شبکه، آسیب شناسی و طرح‌های پیشنهادی در قالب مکاتبه به استان ارائه خواهد شد.

فرماندار فومن به بروز مشکلات فراوان با شیوع ویروس کرونا در دنیا، کشور و استان گیلان اشاره کرد و گفت: گیلان در ابتدای اپیدمی مشکلاتی داشت، اما فرهنگ بالای مردم این استان در همکاری و مساعدت با مسئولان در مقابله با این ویروس سبب شد وضعیت کنترل و اکنون شاهد بهبود شرایط در استان باشیم.

محسنی با تقدیر از فعالان طرح مواسات که تصاویر زیبایی از همدلی و انسانیت ترسیم کردند، افزود: مردم شهرستان، به ویژه اصناف، خیرین، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی مبلغ ۵۲۳ میلیون تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان اهدا کردند و بیش از یک میلیارد تومان در قالب بسته معیشتی توسط مردم و خیرین به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به لزوم ضدعفونی سازی حوزه‌های امتحانی با همکاری دست متولیان امر و با بیان اینکه در صورت نیاز از ظرفیت نیروهای شبکه بهداشت استفاده شود، تصریح کرد: مشکلات آموزش و پرورش باید شناسایی شده تا راهکارهای حل آن نیز ارائه شود.

عملکرد خوب فومن در سنددار کردن واحدهای آموزشی در سطح گیلان

رئیس آموزش و پرورش فومن در ادامه این جلسه با اشاره به تلاش‌های انجام شده از سوی این دستگاه، اظهار کرد: شهرستان فومن رتبه نخست سنددار کردن واحدهای آموزشی را در سطح استان دارد.

فاضل فاضل نیا به نزدیکی پایان سال تحصیلی و فرا رسیدن زمان برگزاری امتحانات دانش آموزان اشاره کرد و افزود: امتحانات دوره‌های آموزشی اول تا یازدهم به صورت آنلاین و فقط امتحانات دوره دوازدهم به صورت حضوری در مراکز آموزشی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار