شیرازی ها نگران تهیه کالاهای اساسی خود نباشند

فرماندار شیراز،گفت: در حال حاضر کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم، بیش از نیاز شهروندان شیرازی در انبارها ذخیره سازی شده، احتمال کمبود این اقلام در شرایط شیوع بیماری کرونا وجود ندارد و جای هیچگونه نگرانی نیست.
کد خبر: ۸۳۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸ 16 March 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:محمدرضا امیری، افزود: انتظار این است که شهروندان شیرازی از ازدحام در مراکز فروش و فروشگاه‌های این شهر خودداری کنند زیرا این فروشگاه‌ها در ایام پیش رو و نوروز باز بوده و نسبت به تامین مایحتاج عمومی مردم اقدام خواهند کرد و خدمات رسانی به مردم در شرایط کنونی هرگز مختل نخواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در شیراز به درخواست صاحبان این مشاغل، اظهار داشت: در روزهای پیش رو و ایام نوروز، کشیک واحدهای صنفی پیش‌بینی شده و اتحادیه‌های مربوطه نیز این کشیک‌ها را برای ارایه خدمات به مردم به ویژه واحدهای مربوط به خرید و فروش مایحتاج عمومی، تعمیرات و .... برنامه‌ریزی کرده‌اند و فهرست این واحدها از طریق اتحادیه‌های ذی‌ربط به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

اقدامات خودسرانه ممنوع

فرماندار شهرستان شیراز همچنین در بخش دیگری از مطالب خود بیان کرد: اقدامات خودسرانه بعضی افراد برای تعطیلی برخی مناطق بدون هماهنگی با دستگاه‌های متولی، خلاف قانون است و پیگرد قانونی دارد و بی شک با این اشخاص برخورد جدی صورت می‌گیرد.

امیری ادامه داد اینکه برخی افراد به صورت خودسر از تردد بعضی خودروها در سطح شهر جلوگیری کنند، خلاف قانون بوده و جرم محسوب می‌شود.

وی در مورد این موضوع که برخی از افراد از طریق فضای مجازی اعلام می‌کنند که اقدام به کنترل ورودی و خروجی شهرها و یا محله‌ها خواهند کرد، گفت: با تعرض‌کنندگان به خودروهایی که در حال تردد در سطح شهر هستند و همچنین اقداماتی از این دست، به جد برخورد خواهد شد.

امیری اضافه کرد: هرگونه کنترل خودسرانه در مسیرهای ورود و خروجی این شهرستان از جمله شهر جدید صدرا خلاف مقررات است و اینگونه افراد شناسایی شده و از طریق مراجع انتظامی و قضایی با آنها برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان شیراز همچنین بیان داشت: بدون تردید دستگاه‌های متولی برابر با مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اقدامات مورد نیاز را انجام خواهند داد و مردم و شهروندان نیز باید برای شکست این ویروس، همکاری لازم را با نهادهای دولتی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار