آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۴۳ تن و جان باختگان به ۸ تن رسید/ کشف ۱۵ مورد جدید/ تایید رسیدن بیماری به استان مازندران

پس از شناسایی و بستری شدن موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام معاینات و تست‌های ویژه روی ایشان، شمار مبتلایان به ویروس به ۴۳ تن افزایش یافت. همچنین یک استان دیگر به استان‌هایی که قطعا ویروس در آن‌ها مشاهده شده افزوده شد.
کد خبر: ۸۲۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ 23 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، دکتر کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این باره گفت: با بررسی‌های انجام شده از بین افراد مشکوک، تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلا به ویروس کووید-۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌ها، ابتلای پانزده مورد جدید از ظهر روز گذشته تا امروز قطعی به نظر می‌رسد.

 

آمار مبتلایان «کووید-۱۹» به ۴۳ تن و جان باختگان به ۸ تن رسید/ کشف ۱۵ مورد جدید/ تایید رسیدن بیماری به استان مازندران

 

وی افزود: از پانزده مورد شناسایی شده جدید، ۷ تن از شهر قم، ۴ تن از بیماران بستری شده در تهران، ۲ نفر از استان گیلان، یک نفر از استان مرکزی و یک نفر از شهر تنکابن [استان مازندران] هستند که ابتلایشان به بیماری قطعی شده است. با این یادآوری، آمار مبتلایان قطعی به کووید-۱۹ از ابتدا تا به امروز ۴۳ تن است.

 

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: از جمع ۱۵ فرد مبتلایی که جدید شناسایی شده اند، متاسفانه سه تن جانشان را از دست داده اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان ۸ تن رسیده است.

 

گفتنی است، بر مبنای گزارش‌های قبلی و تجمیع آن‌ها با گزارش امروز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، تا کنون تنها در قم، تهران، اراک و گیلان موارد قطعی ابتلا به ویروس شناسایی شده بود و استان مازندران (دقیق تر، شهر تنکابن در غرب این استان) نیز به این جمع پیوست.

 

تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار