تشدید برخورد با جرائم خشن

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برخورد جرائم خشن از اولویت‌های دستگاه قضایی استان اردبیل بوده و با متخلفان و مجرمان این گونه جرائم در سطح استان به شدت برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴ 24 August 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی بعد از ظهر امروز کمیته ساماندهی امور زندانیان دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های تأسیسات جدید حقوقی در مجازات جایگزین حبس استفاده شده و تلاش کنیم تا جمعیت کیفری زندان‌های استان اردبیل کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر لزوم برخورد با جرائم خشن بیان کرد: باید در امر مبارزه با جرائم خشن نظیر اخلال در نظم و امنیت، نزاع دسته جمعی و اراذل و اوباش، مشروبات الکلی، مبارزه با مواد مخدر و سایر جرائم در این حوزه با جدیت بیشتری عمل کنیم.

وی برخورد با این گونه جرائم را از اولویت‌های دستگاه قضایی استان اردبیل برشمرد و افزود: با متخلفان و مجرمان این گونه جرائم در سطح استان به شدت برخورد می‌شود تا شاهد کاهش این جرائم در سطح استان و آرامش و امنیت هر چه بیشتر در جامعه باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با ارائه گزارشی از آمار زندانیان مواد مخدر و مراقبت‌های قبل و بعد از خروج از زندان زندانیانی که دارای جرم سنگین نیستند، گفت: باید در زمینه مراقبت‌های قبل و بعد از خروج از زندان این افراد اقدامات اساسی انجام شود.

یوسف خدادادی با تاکید بر لزوم کنترل بیش از پیش ورود مواد مخدر به داخل زندان تصریح کرد: انتظار می‌رود برخورد جدی با مسببان و عوامل ورود مواد مخدر به زندان و سهل انگاری‌کنندگان در این زمینه انجام شود تا آمار این گونه جرائم در استان کاهش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار