رنج همدان ازکمبودجراحان متخصص زنان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شهرستان‌های استان همدان، با کمبود پزشکان عمومی، متخصص زنان و جراحان عمومی مواجه هستند.
کد خبر: ۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 25 August 2015
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شهرستان‌های استان همدان، با کمبود پزشکان عمومی، متخصص زنان و جراحان عمومی مواجه هستند.

به گزارش ایسنا؛دکتر "سید حبیب‌اله موسوی‌بهار" افزود: خوشبختانه در شهر همدان کمبود نیروی پزشکی نداریم، اما تلاش ما این است که با گسترش متخصصین رشته‌های خون، سرطان کودکان و بزرگسالان و پزشکان عمومی، وضعیت پزشکی و درمانی استان را به سمت مطلوب‌تر از آنچه هست برسانیم.

وی در ادامه با اشاره به روز پزشک و تبریک این روز، اظهار کرد: مراسم ادای احترام به استاد اطباء جهان، بوعلی‌سینا با حضور پزشکان، دارو سازان و مسئولین استان در آرامگاه بوعلی‌سینا برگزار شد.

دکتر موسوی‌بهار اضافه کرد: مراسم بزرگداشت روز پزشک و داروسازان، روز پنجشنبه در مرکز همایش علوم پزشکی با حضور پزشکان و داروسازان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتخاب و تقدیر از 20 پزشک و دارو ساز نمونه استانی از دیگر برنامه‌های مربوط با روز پزشک است، تصریح کرد: پزشکان نمونه توسط هیاتی از دانشگاه علوم پزشکی، جامعه جراحان، نظام پزشکی و بسیج جامعه پزشکی انتخاب می‌شوند.

دکتر موسوی‌بهار یادآور شد: سابقه کاری، خوش نامی، میزان خدمت، از خود گذشتگی، نحوه ارتباط با بیماران و همکاران از معیار های انتخاب پزشکان نمونه استانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در پایان اظهار کرد: خوشبختانه از جامعه پزشکی استان رضایت‌ کامل داریم، به گونه‌ای که می‌توان گفت، استان همدان بخش پزشکی و درمانی پیشرفت‌های زیادی را داشته و روز به روز به میزان آن افزوده می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار