بهروز اسودی:

۱۰ پروژه تولیدی در استان سمنان افتتاح می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: بهروز اسودی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی استان در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ۶۷۰ میلیارد تومان مجموع اعتبار این طرح‌ها بوده است.
کد خبر: ۸۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 28 January 2020

نتیجه تصویری برای بهروزاسودی

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح سه‌شنبه در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بابیان اینکه ۱۰ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند، بیان کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری ۶۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۹۰۰ نفر به‌طور مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد:: شرکت فرآوری معدنی با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی در زمینه تولید کاتد مس و اشتغال ۷۰ نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است همچنین افتتاح شرکت تولید کننده قطعات گچی ساختمان و شرکت تولید کننده پودر زئولیت در سمنان از دیگر طرح‌ها هستند.

بهروز اسودی افزود: کارخانه ریسندگی پنبه بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر، تولید انواع پارچه جین و پنبه بااعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر و یک شرکت فولاد در گرمسار با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان درزمینهٔ تولید میلگرد آج‌دار یا شاخه‌ای از جنس فولاد ساده کربنی و اشتغال ۷۰ نفر ازاین‌دست طرح‌ها هستند.

اسودی همچنین از افتتاح یک کارخانه کارتن سازی در شاهرود خبر داد و بیان کرد: شرکت تولید کننده کیسه پروپیلن در گرمسار، شرکت تولیدی گچ در سرخه شرکت تولید کننده ملات خشک در سمنان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار