بیش از ۳۵۰۰ میلیارد پروژه در نقاط مختلف فارس افتتاح خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اعلام کرد که در ایام الله دهه فجر امسال، بیش از ۳۵۰۰ میلیارد ریال پروژه در نقاط مختلف فارس افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 25 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:جعفر زاهدی شنبه ۵ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: ۵ پروژه بزرگراهی جمعا به طول ۳۴ کیلومتر بخشی از پروژه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: قسمتی از بزرگراه شیراز- جهرم به طول ۵ کیلومتر، باند دوم محور پلیس راه فسا- رونیز به طول ۴ کیلومتر و بزرگراه مرودشت- درودزن به طول ۴ کیلومتر، بزرگراه شیراز-کوار به طول ۱۱ کیلومتر و بزرگراه قائمیه – نور آباد به طول ۱۰ کیلومتر نیز جزو پروژه‌هایی است که دهه فجر آماده افتتاح خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: در حوزه راه‌های روستایی ۸۸ کیلومتر بهسازی و احداث راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۶۱ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

زاهدی با اشاره به اهمیت بازآفرینی محلات و بافت های فرسوده و تاریخی، گفت: پروژه فرهنگی، تجاری و تفریحی بازآفرینی هم از پروژه‌های مهم ملی محسوب می‌شود که برای افتتاح در دهه مبارک فجر آماده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه در حوزه مسکن ۴۷۴ واحد مسکن مهر با تسهیلات ۵۰۰ میلیارد ریالی آماده افتتاح شده است، گفت: ارزش اعتباری مجموع پروژه‌های آماده افتتاح برای دهه فجر در فارس به بیش از ۳۵۶۰ میلیارد ریال بالغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار