از تهران تا بویراحمد / استارت جریان سوم سیاسی کشور از یاسوج زده شد + فیلم

شایگان : امروز باید کسانی که ۳۰ سال مدیریت کرده اند با آغوش باز جوانان را بپذیرند و کنار بروند و پست‌های مدیریتی و سیاستگذاری را به جوانان واگذار کنند.
کد خبر: ۸۰۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 06 December 2019
داوطلب نمایندگی مردم بویراحمد و دنا ضمن معرفی خود گفت : هدف من از ثبت نام حمایت از جوانانی است که متخصص هستند و می توانند خدمات شایانی به شهرستان انجام دهند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد محسن شایگان افزود : نسل جوان را باید دریافت چرا که  با انگیزه و شور و شوق که دارد می‌تواند منبع تحولات عظیمی در سطح کشور باشد .
شایگان ادامه داد : امروزه در فرآیند جهانی شدن در بستر فناوری اطلاعات یک تنیدگی فرهنگی و تکاثر اطلاعات صورت می‌گیرد. در کشورهای پیشرفته با سرعت زیادی دارند قله‌های علم ، توسعه و رفاه را فتح می‌کنند. ما هم برای عقب نماندن از این مسیر راهی جز اینکه میدان را به جوانانی که دارای تخصص و انگیزه هستند بدهیم نداریم.
از تهران تا بویراحمد / استارت جریان سوم سیاسی کشور از یاسوج زده شد + فیلم
 
این داوطلب نمایندگی مجلس ادامه داد : "شعار من نسل نو راه نو" است. واقعیت این است که در این سالها دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب فرصتی که شایسته جوانان باشد را به آنها نداده اند ! فقط موقع انتخابات جوانان را پای صندوق رای می آورند اما بعد از آن به فراموشی سپرده می شوند این شایسته جوانان این مملکت نیست .
شایگان افزود : آسیب های اجتماعی روز به روز پیچیده تر می شوند و اگر اکنون کاری نکنیم ، فردا به بحرانی اجتماعی تبدیل خواهد شد .
وی ادامه داد : امروز باید کسانی که ۳۰ سال مدیریت کرده اند با آغوش باز جوانان را بپذیرند و کنار بروند و پست‌های مدیریتی و سیاستگذاری را به جوانان واگذار کنند.
شایگان به مدیران هشدار داد که مواظب باشید کار به جایی نرسد که تقامل بین مردم و مسئولین صورت گیرد این مملکت متعلق به همه ماست و الان انتظار است که دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب با در نظر گرفتن شرایط جامعه در جهان و داخل میدان را به جوانان بدهند.
محسن شایگان در پایان گفت : من آمدم تا یک جریان جدید به نام نوگرایی را در کل کشور راه اندازی کنم.
 
دانلود
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
همکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
آقای شایگان دلیرمردی به تمام معنا،جوانی متعهد و مردمی هستند که علارغم جوان بودن تجربه و قدرت بالایی در حل مسائل سیاسی دارند و بی شک انتخاب ایشان باعث افتخار همیشگی این شهر خواهد بود...ایشان کسی هستند که از رفتارشان جز مردانگی،در کلامشان جز شجاعت و در اعمالشان جز انصاف و از خودگذشتگی ندیده ایم.بی شک ایشان کسی هستند که اگر به این فرصت دست پیدا کنند به واسطه ی هوش سرشار و شجاعتشان باعث تحولی بی سابقه و غرورآفرین خواهند بود.به آن امید که روزی سیاست مریض زده مان درمان شود با حضور چنین جوانانی ازخودگذشته و توانا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
تربی منه دسش نی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
حرفاش منطقی بود ولی متاسفانه کسی دنبال ادم اصلح نیست هرکی بفکر اینه که یکی بیاید شاید منفعتی برا خودش داشته باشه نه جامعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
اين ادم با اين طرز تفكر داخل استان خودمون تلف ميشه برا سطح كشوري و تهران خوبه
برا استان خودمون يه نماينده اي خوبه كه يه چندتا پيمانكار ازش حمايت كنن و مردم هم به دنبال اونا برن راي بدن چون دنبال پيشرفت نيستيم
foolady
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
جریان سوم ایران ؛ جریان سوم شهروندی

جریان سوم شهروندی‌‌، جریان تغییر فکری‌‌، فرهنگی‌‌، مدنی است که با محوریت شهروند و براساس حقوق بشر و شهروندی ومسئولیت پذیری شهروندان بنیانگذاری شده و دارای تعریف‌‌‌، اهداف‌‌، اصول‌‌، ارکان و دیدگاه‌های که بر مبنای اصول و ارزش‌های حقوق بشر و شهروندی به‌وجود آمده ومبشرتحقق حقوق شهروندی‌‌، قانونمداری‌‌، آزادی‌‌، تکثرگرایی‌‌، برابری‌‌، عدالت اجتماعی‌‌، تعهد‌‌، شفافیت‌‌، تنوع‌‌، مطالبه‌گری‌‌، پاسخگویی‌‌، صلح‌‌، همزیستی مسالمت‌آمیز‌‌، توسعه‌‌، مدارا‌‌، بردباری‌‌، مهرورزی‌‌، نفی تبعیض‌‌، حقوق زنان و کودکان‌‌، عدم خشونت‌‌، ارتقا مسئولیت پذیری شهروندان‌‌، شایسته‌سالاری و کرامت انسانی است که نه زیرمجموعه جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب و نه مخالف آنها بلکه در موازات آنها برای تحقق دولت حقوقی فعالیت می‌کند.

جریان سوم شهروندی دارای تفاوت هایی با دو جریان مذکور درماهیت ،گفتمان ،اصول ،اهداف، ساختار ،راهکارها و نوع فعالیت است که موجب تمایز جریان سوم شهروندی با جریان های اصولگرا و اصلاح طلب می باشد.

جریان سوم شهروندی هدف غایی خود را تحقق دولت حقوقی که مبشر تحقق حقوق بشر و شهروندی ، قانون مداری ، برابری ، آزادی ، تکثرگرایی ، شایسته سالاری ، عدالت اجتماعی ، تعهد، شفافیت ، تنوع ، مطالبه گری ، پاسخ گویی ، صلح ، توسعه ، مدارا ، بردباری ، مهرورزی ، نفی تبعیض ، عدم خشونت ، ارتقا مسئولیت پذیری شهروندان ، رعایت حقوق زنان و کودکان و کرامت انسانی را در اعمال پروسه متکامل گام به گام روشنگری ، توانمند سازی شهروندان ، سازواری ( ائتلاف) مدنی ، فرمان مدنی ، بازنگری همه جانبه قانون اساسی ، انتخابات شفاف،آزاد و عادلانه ، انتخاب و انتصاب مدیران توسعه یافته بشرح ذیل می داند.
جریان سوم شهروندی طی چند سال فعالیت در پی ترویج گفتمان خود در سطح ملی فعالیت می کند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
حیف ک نمیشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
چیزی جز شعار نیست .سابقه ایشان در استانداری برای همه مشخصه .در ضمن در سازمان بازرسی کشور نیز ایشان دارای پرونده اختلاص میباشند و بزودی باید جوابگو باشند.
پاسخ ها
کریمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
اتفاقا ایشان از همکاران خوشنام و توانمند و فساد ستیز هستند.مشکل شما این هست که ایشان شما رو بخاطر مفت خوری و انگل صفتی از اداره بیرون انداختند و در اختیار کارگزینی گذاشتند. تو و امثال تورا ایشان می تواند سرجای خود بنشاند.هیچ پرونده ای در سازمان بازرسی و هیچ جای دگه ندارند.ادم مفت خور و .......مثل تو فقط کارش تهمت زدنه و غرض ورزی.اقای شایگان شما رو به هیات تخلفات معرفی کردند و اینجا به دنبال این هستی که زهر خودت رو با تهمت بیجا بریزی.اگه شهامت داشتی که اسمت رو مینوشتی،درح الی که همکاران می دانند تو کی هستی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار