95 درصد کتاب های ابتدایی آماده تحویل به دانش آموزان اصفهانی

رییس اداره تدارکات و خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:تا کنون 95 درصد از کتاب‌های ابتدایی و 70 درصد از کتاب‌های دوره دوم متوسطه در استان اصفهان آماده تحویل به دانش آموزان در روز اول مهر است.
کد خبر: ۷۷۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 03 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، اکبر بیات رییس اداره تدارکات و خدمات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه توزیع کتب درسی در مقطع ابتدایی و دور دوم متوسطه بدون کمبود و مشکل ادامه دارد گفت: در روز اول مهر کتاب‌های درسی به دست دانش آموزان می‌رسد.

بیات با اشاره به اینکه کتاب‌های مقطع اول متوسطه از طریق کتاب‌فروشی‌هاثبت نام و توزیع می‌شود گفت: همه دانش آموزانی که در کتاب فروشی‌ها یا سامانه ثبت نام کتاب، ثبت نام کرده اند، کتاب دریافت خواهند کرد.

او با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 600دانش آموز مقطع ابتدایی و 27هزار دانش آموز دور دوم متوسطه هنوز برای دریافت کتاب ثبت نام نکرده اند افزود: دانش آموزان ابتدایی که ثبت نام نکرده اند شناسایی شده اند و به مدیران مدار س برای پیگیری ثبت نام اطلاع رسانی شده است.

بیات افزود: آن دسته از دانش آموزان دور دوم متوسطه که ثبت نامی برای دریافت کتاب نکرده اند با مشکلاتی همچون انتخاب رشته و ثبت نام در مدرسه مواجه هستند که هرچه زودتر این مسائل باید برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار