۱۳۲ پروژه عمرانی تهران کلنگ‌زنی یا افتتاح شد

۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۳ میلیارد تومان استان تهران امروز(جمعه) با حضور استاندار و نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس کلنگ‌زنی یا افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 31 August 2019

به گزارش تابناک تهران، آیین افتتاح ۱۳۲ پروژه عمرانی در هفتمین روز از هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، مصطفی کواکبیان و پروانه مافی نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عیسی فرهادی فرماندار تهران در محل مخزن آب شهرک مسعودیه برگزار شد.

در این آیین به صورت نمادین ۱۳ پروژه آب و فاضلاب بهره‌برداری و ۱۲ طرح با پیش‌بینی ۱۸۰ میلیارد تومان نیز کلنگ‌زنی شد و مابقی طرح‌ها نیز در سایر شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

استاندار تهران در این مراسم گفت: امروز دشمن غیر از تحریم، فشار اقتصادی و جنگ سیاسی، تاثیر پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه را به عنوان یک راهبرد مد نظر قرار داده است، که افتتاح این طرح‌ها نشاط و امیدواری در جامعه را افزایش می‌دهد و این از وظایف ما دولتمردان است.

انوشیروان محسنی بندپی به اهمیت آب به عنوان مایع حیات و لزوم تصفیه آن برای جلوگیری از انتقال بیماری‌ها اشاره کرد و یادآورشد: به همان میزان که آب ممد حیات است، در صورت غفلت می‌تواند به قاتل زندگی تبدیل شود.

محسنی بندپی اظهارداشت: بسیاری از بیماری ها به طور مستقیم و غیر مستقیم با آب در ارتباط هستند، از همین رو باید برای تصفیه آن از فناوری های مختلفی بهره گرفت و آب سالم و گوارایی را برای استفاده آنان فراهم آورد.

وی گفت: خوشبختانه در شرکت آب و فاضلاب نگاه علمی و تخصصی به پدیده آب وجود دارد و همین موضوع شرایطی را فراهم کرده تا مصرف کنندگان بدون هیچ نگرانی از این مایع حیات استفاده کنند.

استاندار تهران افزود: یکی از ویژگی‌های ما در دولت تدبیر و امید این است که علم و تخصص را به کار گیریم و همانگونه که رهبری نیز فرمودند؛ در برنامه‌ریزی‌ها، این موضوع را مد نظر داشته باشیم.

وی داد: اگر خودمان را از علم و تکنولوژی عقب نگه داریم، قطعا یک عقب‌ماندگی تاریخی را تجربه خواهیم کرد.

استاندار تهران اضافه کرد: بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۸ برای پروژه‌هایی که در بخش آب و فاضلاب به بهره‌برداری می رسد، پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی مردم اطمینان و اعتماد به سلامت آب مورد استفاده است، گفت: ۷۰ درصد آب مورد استفاده مردم پاییتخت از منابع سطحی که می‌تواند به هر نوع آلودگی آغشته شود، تامین می‌شود، از همین رو باید از هر تکنولوژی استفاده کرد و آب را از طریق تونل انتقال داد تا در مسیر هیچ آلاینده‌ای به آن منتقل نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار