استان قزوین نماینده ایران در مسابقات جهانی ویدئوی گردشگری

دو ویدئوی معرفی ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در “مسابقات جهانی ویدئوی گردشگری UNWTO به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۷۷۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 13 August 2019

استان قزوین نماینده ایران در مسابقات جهانی ویدئوی گردشگری

 به گزارش تابناک قزوین ،علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت : هر سال در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری ، این سازمان اقدام به برگزاری یک رویداد فرهنگی با رویکرد انتخاب ویدئوی برتر گردشگری با مشارکت اعضای وابسته و عضو می‌نماید که در جریان برگزاری بیست و سومین جلسه مجمع عمومی این سازمان در شهریورماه سال جاری به میزبانی سن‌پترزبوگ در کشور روسیه ، استان قزوین به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با نمایش ۲ فیلم معرفی ظرفیت‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان حضور دارد .

خزائلی اظهار داشت : این ۲ اثر فرهنگی با همکاری شهرداری قزوین ، دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور معرفی ظرفیت‌های برجسته تاریخی و فرهنگی شهر قزوین تهیه و تولیدشده است.

وی  تصریح کرد: فیلم های ارسالی به این مسابقات در دو حوزه شامل فیلم‌های تبلیغاتی ممتاز کشور در حوزه بازاریابی چندرسانه‌ای مقصد گردشگری و فیلم های توسعه گردشگری پایدار از منظر فرهنگی، زیست‌محیطی و اقتصاد گردشگری مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که فیلم های ارسالی از استان قزوین در هر دو دسته‌بندی ارزیابی خواهند شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها ۶ ویدئوی برتر گردشگری برگزیده می‌شوند که امیدواریم ویدئوهای ارسالی استان قزوین به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان اثر برتر منطقه آسیای جنوبی انتخاب گردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار