رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی مطرح

پیش‌بینی ۳۱۹۴ شعبه برای اخذ رأی مردم استان در انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: ۳۱۹۴ شعبه اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش‌بینی شده که از این تعداد، ۷۵۳ شعبه سیار است.
کد خبر: ۷۵۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 04 July 2019
علیار راستگو در جلسه ستاد انتخابات استان با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور، با ارائه گزارشی از روند اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی، گفت: این انتخابات در ۱۳ حوزه انتخابیه استان شامل ۲۱ شهرستان و ۲۵ بخش مستقل برگزار می‌شود و در نتیجه آن، ۱۹ نفر به عنوان نمایندگان این استان به مجلس راه می‌یابند.وی همچنین از استعفای ۸ نفر از مسئولان استان به استناد ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس خبر داد و گفت: ۷ نفر از این افراد عضو شوراهای اسلامی هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه برگزاری انتخاباتی باشکوه، امن و سالم را راهبرد اصلی این ستاد عنوان کرد و گفت: آذربایجان شرقی در سال گذشته و امسال کم‌چالش‌ترین استان کشور از نظر سیاسی، اجتماعی و مسائل امنیتی بوده است.
 
وی خاطرنشان کرد: مکاتبات لازم با دستگاه‌های مختلف در خصوص رعایت مفاد قانونی، جلوگیری از ایجاد شائبه و تأمین امکانات و تجهیزات مورد نیاز بویژه زیرساخت‌های ارتباطی انجام شده و نگرانی خاصی در این زمینه نداریم.
 
راستگو افزود: تعامل هدفمند با تمام جریان‌های سیاسی نیز در دستور کار عوامل انتخابات در استان است تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.
 
در این نشست فرمانداران تبریز، چاراویماق، مراغه و جلفا و بخشداران مهربان و کندوان نیز به بیان برخی از مسائل انتخاباتی از جمله آموزش عوامل و مجریان انتخابات، زیرساخت‌های الکترونیک شعب اخذ رأی، تحرکات انتخاباتی و چالش‌های احتمالی و نحوه تعامل هیات‌های اجرایی و نظارت پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار