آمار حوادث در بیرجند نگران کننده است

تلفات تصادفات رانندگی ، حوادث حین کار و نزاع در سال۹۷ نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۵۶۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰ 24 June 2019

جعفرزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت : در سال ۹۷ در مجموعه پزشکی قانونی استان ۱۸ هزار ۵۷۱ مورد پرونده معاینات بالینی تشکیل  و کارشناسی شد و به مراجع قضایی ارسال شده که به نسبت سال گذشته 10.3 دهم درصد در حوزه معاینات بالینی ما افزایش داشتیم.

وی افزود : در حوزه نزاع در استان در سال گذشته ۳ هزار ۲۷۶ مورد پرونده نزاع بررسی شده وبه مرجع قضائی ارسال شده که این عدد  نسبت به سال گذشته ۹/۱ درصد افزایش داشته است.

جعفرزاده با بیان اینکه آمار حوادث ترافیکی در استان نگران کننده است ، گفت :  در سال گذشته ۴ هزار ۱۶۹ مورد مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی را در پزشکی قانونی استان معاینه کردیم که این عدد در مقایسه با سال ۹۶ افزایش ۳۴/۱ درصدی داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود : فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی در استان بالاست و جای تاسف دارد ولی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشتیم.

وی ادامه داد : رتبه خراسان جنوبی در حوزه مصدومان ناشی از حوادث رانندگی برحسب جمعیت به ازای هر ۱۰۰ نفر در سال ۹۷ رتبه ۱۵ کشوری را داشته ایم.

جعفرزاده گفت :  آمار مصدومین ناشی حوادث کار در مقایسه با سال ۹۶ در کشور رتبه اول بوده است که متاسفانه حدود ۴۴ درصد  مصدومان ناشی از حوادث کار افزایش داشته است .

مدیرکل پزشکی قانونی استان بیان کرد : متوفیان ناشی از حوادث کار در سال ۹۷ در استان ما  حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار