اعضای کمیسیون برنامه بودجه مجلس به فارس آمدند

اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس مهمان نشست مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی فارس بودند.
کد خبر: ۷۳۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴ 27 April 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این جلسه گفت: هدف از این سفر ارزیابی قوانین تصویب شده در موارد مشترک بین دولت و بخش خصوصی است.
تاجگردون با اشاره به اهتمام این کمیسیون برای به نتیجه رساندن طرح‌های نیمه تمام در استان، افزود: از جمله طرح‌هایی که این کمیسیون برای به نتیجه رساندن آن برنامه ریزی کرده ساخت آزاد راه شیراز – اصفهان و راه آهن شیراز بوشهر است.
وی تصریح کرد: توسعه بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و جاده‌ها از طرح‌هایی است که در بودجه امسال به آن‌ها توجه شده است.
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهارداشت: با توجه به سهم یک و نیم میلیارد دلاری صادرات غیرنفتی استان فارس، تلاش می‌شود با اصلاح قوانین بانکی و تهاتر، بخشی از مشکلات و بدهی فعالان اقتصادی و بخش خصوصی به بانک‌ها و دولت حل شود.
رحیمی استاندار فارس گفت: از مهمترین درخواست‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی استان اختصاص اعتبار برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای و آبیاری نوین، اصلاح قوانین بانکی در راستای کمک به فعالان اقتصادی بدهکار و افزایش سهم استان از درآمد‌های نفت و گاز کشور است.
وی افزود: تخصیص اعتبارات لازم برای بخش‌های مختلف صنعتی بویژه معادن و گردشگری می‌تواند علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی مشکل بیکاری استان را حل کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار