توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان اردبیلی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با هدف حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، ۲۰ هزار حلقه لاستیک در بین آنان توزیع شد.
کد خبر: ۷۳۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 09 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، علی رحمتی در بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت لوازم یدکی خودروهای سنگین در استان و با هدف حمایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در استان، 20 هزار حلقه لاستیک در بین آنان توزیع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های رانندگان برای ما یک اولویت اساسی است که در این زمینه راه‌اندازی مرکز نوبت دهی و اعلام بار به شکل عملیاتی نیز از جمله این مطالبات بوده است که درصدد هستیم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی این مهم را به مثمرثمر بنشانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بسیاری از مطالبات رانندگان به‌حق بوده و باید مورد توجه واقع شود که سال گذشته نیز در این زمینه مواردی مطرح شد که در راستای رفع مشکلات و حل و فصل این موارد درصدد هستیم تا بتوانیم مطالبات آنان را برطرف کنیم.

رحمتی تصریح کرد: در ارتباط با تحقق بیمه رانندگان نیز برنامه‌ریزی‌ لازم انجام یافته و اقداماتی تحقق یافته و هم‌اکنون  در ارتباط با افزایش کرایه‌ها نیز مواردی مورد توجه واقع شده است که این موضوع برای ما بسیار حائز اهمیت بوده است که این موارد در آینده‌ای نزدیک حل و فصل خواهد شد.

وی بیان کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان نیز از اهم مواردی است که در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه در راستای تحقق اجرای این طرح نیز موفق عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این مسئله برای ما بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار