قدردانی استاندار کرمانشاه از سر لشگر باقری

استاندار کرمانشاه در پیامی از سردار سرلشگرباقری، رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح بخاطر قرار گرفتن نام شهرستان کرمانشاه در ردیف مناطق جنگی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۲۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 23 March 2019

به گزارش تابناک، در این پیام هوشنگ بازوند خطاب به سرلشکر باقری ضمن تبریک حلول سال نو مراتب قدردانی خود و مردم شهرستان کرمانشاه را به او اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشگر پاسدار باقری

رئیس کل محترم ستاد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

ضمن آرزوی دوام توفیقات الهی و تبریک آغاز سال جدید؛ همانگونه که حضرتعالی به عنوان یکی از یاران و یادگاران ارزشمند و فرماندهان دلاور سال‌های حماسه و دفاع به خوبی در جریان رشادت ها، شهادت طلبی‌ها و مرزبانی‌های مردم ولایتمدار کرمانشاه در طول آن سال‌ها و سال‌های بعد از آن هستید، خدمات رسانی به مردم پا به رکاب این دیار و پیشبرد اهداف و عمران و آبادانی این خطه که موصوف به صفت درخور و شایسته 'سینه ستبر' و 'چهره زیبای ایران اسلامی' از سوی رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قواست از اولویت‌های همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: لذا؛ اکنون که؛ نگاه آگاهانه و وجود مُشرف حضرتعالی منتج به موافقت شما برادر ارجمند با قرار گرفتن شهرستان کرمانشاه در لیست و ردیف مناطق جنگی شده است، لازم می‌دانم مراتب تقدیر خود و مردم قدرشناس و فهیم کرمانشاه را تقدیم محضرتان نمایم.

بدون شک این عیدانه ماندگار در حافظه تاریخی نسل فعلی و نسل‌های آتی این مردم سرافراز به شایستگی ثبت و ضبط خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود آورده است: عزت و توفیق شما را تحت توجهات حضرت، ولی عصر'عج' و زعامت روشنگرانه رهبر معظم انقلاب از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار