اسکان 271 نفر سیل‌زده در جنوب سیستان وبلوچستان/ خدمت‌رسانی ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اسکان 271 نفر گرفتار در سیل های جنوب استان سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۷۱۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 09 February 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طبق گزارشات ارسالی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان (eoc) بر اثر بارندگی های شدید در تاریخ 14 لغایت 17 بهمن ماه در جنوب استان و به راه افتادن سیل در شهرستان های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز و چابهار 24روستا دچار حادثه شدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر به محض اطلاع تیم های ارزیاب خود را به مناطق سیل زده اعزام و پس از ارزیابی 36 تیم عملیاتی و تخصصی وارد منطقه شدند.
وی گفت: در این مناطق 339 نفر آسیب دیده داشتیم که با استقرار 64 چادر امدادی اسکان افراد توسط امدادگران و نجاتگران هلال احمر صورت گرفت.
همچنین 227 تخته پتو، 105 تخته موکت، 330 کیلو نایلون و اقلام دیگری از قبیل کنسروجات، نان و بسته های غذایی، والر و فانوس بین افراد آسیب دیده توزیع گردید.
رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش می باشند تا به محض اطلاع به مناطق سیل زده اعزام و خدمت رسانی خود را آغاز نمایند همچنین جمعیت هلال احمر با شماره گیری 112 در تمام ساعات شبانه روز و ایام تعطیل پاسخگوی هم استانی های عزیز در هنگام حوادث می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار