همایش پیاده روی خانواده طلاب بیرجندی برگزار شد

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری همه ساله همایش پیاده روی خانوداه طلاب و روحانیون بیرجندی در بهمن ماه بخصوص دهه فجر اظهار کرد: امسال این همایش پیاده روی با حضور ۷۰ نفر از روحانیون و طلاب خواهر و برادر و خانواده هایشان از محل قطعه دو قبور شهدا تا مزار شهدای باقریه در ۵ بهمن ماه برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 28 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام هادی جعفری راد، با بیان اینکه ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم، گفت: امسال یکی از اقدامات مرکز خدمات بیان دستاوردهای انقلاب در جمع طلاب و روحانیون است، که آنان بتوانند، به عنوان مبلغین انقلاب، خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی را بازگو کنند.

 

وی با اشاره به برگزاری همه ساله همایش پیاده روی خانوداه طلاب و روحانیون در بهمن ماه بخصوص دهه فجر اظهار کرد: امسال همایش پیاده روی با حضور 70 نفر از روحانیون و طلاب خواهر و برادر و خانواده هایشان از محل قطعه دو قبور شهدا تا مزار شهدای باقریه در ۵ بهمن ماه برگزار شد.

 

وی با اشاره به هدف از انتخاب این مسیر ادامه داد: هدف از پیمودن راه گلزار شهدا تا مزار شهدای باقریه بحث تبلیغی این موضوع بوده است، که الگوی ما سبک زندگی شهداست و  باید فرهنگسازی کنیم، که علاوه برنام خدا آغاز کار هایمان با نام شهدا شروع شود و به نام شهید و شهادت خاتمه یابد.

 

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور طلاب و روحانیون شیعه و سنی در این مراسمات باعث وحدت شده‌،افزود: این همایش پیاده روی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین طلاب و روحانیون می شود، که علاوه بر زمینه ورزش صله رحم نیز نشاط و شادابی را دوچندان می کند.

 

 جعفری راد افزود: در تلاش هستیم که با همکاری حوزه ها اینگونه همایش ها را در سایر شهرستان ها نیز برگزار کنیم و تنها مرکز استان میزبان این همایش ها نباشند.

در پایان این مراسم به چهار نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار