مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛

نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب با معرفی برگزیدگان برتر پایان یافت

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب با پنج برگزیده در تفت به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۰۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ 19 January 2019

سید حسین پیغمبری مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در آیین اختتامیه جشنواره قصه گویی چله انقلاب در شهرستان تفت ،گفت: اختتامیه نخستین جشنواره قصه گویی چله انقلاب با محوریت چهل سالگی انقلاب اسلامی و با رای هیئت داوران ۵برگزیده،۴شایسته تقدیر و ۲تقدیر ویژه از میان ۴۹ قصه گو سراسر استان انتخاب شدند.

پیغمبری افزود: مرحله نخست اختتامیه جشنواره قصه گویی برگزار شده است افزود: اختتامیه اصلی بعد از نه ماه تلاش قصه گویان و اجرای قصه‌ها در مدارس، روستا‌ها و بخش‌های استان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره به صورت چرخشی هرسال در یکی از شهرستان‌های استان خبرداد و گفت: هدف از برگزاری جشنواره ترویج و تثبیت فرهنگ بومی و محلی در بین آحاد جامعه از طرق قصه گویی است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در مراحل نهایی اختتامیه جشنواره قصه گویی از قصه گویانی که بیشترین تعداد قصه‌ها را برای بیشترین مخاطب بیان کنند تقدیر خواهد شد.

وی ادامه داد: از سال آینده بخش‌های مختلفی از جمله مشاهیر استان، علما و بزرگان استان قصه‌های عامیانه و تاریخ یزد به جشنواره قصه گویی دعوت می شود.

گفتنی است: این جشنواره با حضور ۴۹ قصه گو به مدت سه روز در موسسه فاطمه الزهرا تفت برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار