پوشش تلفن همراه در مناطق گردشگری و عشایری چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال وبختیاری گفت: پوشش مناسب تلفن همراه در مناطق گردشگری و عشایری استان انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ 23 December 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی اظهار کرد: قرار است پوشش مناسب توسعه و بهینه‌سازی سایت‌های BTS اپراتورها در جاده‌ها، روستاها و نقاط شهری به ویژه جاده‌های اصلی استان انجام شود.
وی افزود: با پیگیری به عمل آمده اکثر اپراتورها به ویژه ایرانسل و همراه اول در راستای بهینه‌سازی و توسعه BTS همکاری کرده تا بتوان نقاط کور در جاده‌های اصلی را برطرف کرد.
بلالی از انجام دو پروژه پوشش تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: برای عشایری  که در مناطق عشایری استان به واسطه کوچ در شش ماهه نخست سال مستقر می‌شوند و همچنین در نقاط گردشگری چهارمحال و بختیاری با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش هستیم تا پوشش مناسبی برای تلفن همراه ارائه شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل اعتبارات خدمات عمومی ضروری روستایی ( USO ) در حال پیگیری بوده که انجام آن‌ها کمی زمان‌بر است، خاطرنشان کرد: از طرفی نیز برخی اپراتورها مشکلاتی برای ورود تجهیزات داشتند که ممکن است این پروژه‌ها اندکی با وقفه ملایم صورت گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار