بهره مندی 5200 مددجوی شهری کمیته امداد تربت جام از خدمات درمانی

پنج هزار و 200 مددجوی شهری تحت حمایت کمیته امداد تربت جام از خدمات درمانی کمیته امداد تربت جام بهره مند هستند.
کد خبر: ۶۹۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 18 December 2018

به گزارش تابناک رضوی، شیرمحمد شاکر برآبادی، رئیس کمیته امداد تربت‌جام با اشاره به اینکه بیشترین بخش هزینه‌های درمان مددجویان را این اداره متقبل می‌شود گفت: اکنون پنج هزار و 200 مددجوی تحت حمایت این نهاد با استفاده از کارت درمان کمیته امداد تربت‌جام از خدمات مختلف درمانی استفاده می‌کنند.

وی به انعقاد قرارداد با 33 پزشک و مرکز درمانی اشاره کرد و افزود: این اداره با هفت پزشک خانواده، هشت داروخانه، چهار دندان‌پزشک، سه درمانگاه، سه فیزیوتراپی، دو آزمایشگاه، دو بیمارستان، دو مرکز بینایی‌سنجی و دو مرکز سونوگرافی قرارداد دارد و به مددجویان کمیته امداد خدمات ارائه می‌دهند.

شیرمحمدشاکربرآبادی اظهار کرد: هرماه 100 میلیون تومان هزینه بیمارستان و بستری بیماران تحت حمایت کمیته امداد تربت‌جام می‌شود.

رئیس کمیته امداد تربت‌جام ادامه داد: این اداره ماهانه برای دارو بیماران 15 میلیون تومان و در بخش امور آزمایشگاهی و فیزیوتراپی 10 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی عنوان کرد: همچنین این اداره برای ارائه عینک به مددجویان شهری و روستایی ماهانه هشت میلیون تومان اعتبار هزینه می‌کند.

رئیس کمیته امداد تربت‌جام بیان کرد: اکنون این اداره 216 بیمار زمین‌گیر روستایی و شهری تحت حمایت دارد که تاکنون برای تجهیزات 40 میلیون تومان و برای نگهداری بیماران زمین‌گیر 45 میلیون تومان اعتبار هزینه کرده است.

وی مشارکت خیرین را تحت عنوان طرح شفا جهت کمک و حمایت از بیماران زمین‌گیر و پرهزینه یک اقدام معنوی و انسانی خواند و گفت: نیکوکاران با شماره‌گیری کد # 0514 * 8877* از طریق گوشی‌های موبایل می‌توانند به راحت‌ترین روش در امر کمک به نیازمندان به‌ویژه بیماران نیازمند اقدام کنند.

شایسته ذکر است: شهرستان تربت‌جام با ارائه خدمات به بیش از 18 هزار نفر مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در جنوب شرقی مشهد مقدس واقع‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار