پرداخت ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت شده و بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی در استان صرف شده است
کد خبر: ۶۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ 08 December 2018

پرداخت ۸۴۱ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان

به گزارش تابناک قزوین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست استاندار قزوین، و با حضور معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت و دبیر کارگروه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، رونق تولید در استان قزوین بررسی شد.

علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین بیان کرد: تاکنون 287 فقره متقاضی در سامانه بازسازی و نوسازی بهین یاب در استان ثبت نام کرده اند که با 95 مصوبه تاکنون 21 مورد تسهیلات به مبلغ 544 میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

پرزحمت خاطرنشان کرد: تاکنون 62 فقره تسهیلات به مبلغ 841 میلیارد ریال در نه ماهه نخست سال 97 در رونق تولید در استان قزوین پرداخت شده است.

پرزحمت افزود: تاکنون 6073 فقره در خواست تسهیلات رونق تولید در کشور ثبت نام شده که از این تعداد439 فقره مربوط به استان قزوین است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تشریح کرد: در سال جاری 23 جلسه اصلی و 59 جلسه فرعی تشکیل شده که در این جلسات 475 مصوبه برای 297 واحد صنعتی و کشاورزی به انجام رسیده است.

وی اضافه کرد: طی هفته گذشته 20 فقره بازدید توسط کمیته بررسی صورت گرفته که از این تعداد 15 فقره مورد موافقت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار