به مناسبت روز دانشجو؛

حمایت کمیته امداد خراسان رضوی از ۳۲۰۰ دانشجو و طلبه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه تحت پوشش حمایت می‌کند.
کد خبر: ۶۸۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 08 December 2018

به گزارش تابناک رضوی،  محمدرضا شهرکی با بیان این مطلب گفت: این نهاد در نیمه نخست امسال از سه هزار و ۲۰۰ دانشجو و طلبه در سطح استان خراسان رضوی حمایت می‌کند.

 

وی افزود: از سه هزار و ۲۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد خراسان رضوی دو هزار و ۹۷۰ نفر دانشجو و ۲۳۰ نفر طلبه حوزه علمیه هستند.

 

وی آمار دانشجویان و طلاب را به تفکیک جنسیت اعلام کرد و ادامه داد: این نهاد خدمات دانشجویی را به هزار و ۷۶۰ دختر و هزار و ۴۴۰ پسر ارائه داده است.

 

شهرکی بابیان اینکه پرداخت شهریه دانشگاه به مددجویان بر اساس نوع دانشگاه و مقطع تحصیلی متغیر است اظهار کرد: خدمات این نهاد به دانشجویان و طلاب پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان رشته‌های زیر نظر وزارت علوم و حوزه‌های علمیه است.

 

وی گفت: در نیمه ابتدای امسال ۵۹۸ نفر در مقطع کاردانی، دو هزار و ۱۰۰ نفر در مقطع کارشناسی، ۲۳۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۴۰ نفر در مقطع دکترا و ۲۳۰ نفر در سطح‌های یک تا سه حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار