۲۱ طرح دانش‌بنیان در فارس رونمایی شد

در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز، اتاق بازرگانی فارس از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۸۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰ 05 December 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: جمال رازقی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس در مراسم رونمایی از طرح‌های دانش‌بنیان، گفت: در سال‌های اخیر رویکرد علمی و پژوهشی اتاق بازرگانی فارس به عنوان یک اولویت مد نظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های دانش‌بنیان در بخش‌های کشاورزی، پزشکی، گردشگری، مهندسی و ... مد نظر قرار دارد، گفت: رونمایی از طرح‌های دانش‌بنیان، فناورانه و استارتاپی توسط پارلمان بخش خصوصی، نشان از توجه ویژه به فعالیت‌های علمی و پژوهشی است.

رازقی با اشاره یادآور شد: طرح بازیافت در مبدا، دستگاه علوفه هیدروپونیک، دستگاه هوشمند کدینگ، صفحات خورشیدی، استارتاپ زیداکس، نرم افزار CRT، طراحی و ساخت انواع پروتز‌های پیچیده جراحی و استارتاپ سازن (سامانه تجارت الکترونیک تخصصی صنعت ساختمان) از مهمترین طرح‌های رونمایی شده است.

او گفت: اتاق بازرگانی فارس در تجاری سازی، صادرات فناوری و خدمات مالکیت فکری در این طرح‌ها با دانشکده علوم نوین دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری و مشارکت خواهد داشت و در این زمینه تفاهمنامه‌ای تهیه شده است.

رازقی ادامه داد: اتاق بازرگانی فارس حامی اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری، طراح دفاتر تبادل فناوری در اتاق‌های کشور و تسهیل کننده صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان جنوب کشور محسوب می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی فارس یادآور شد: این اتاق خدمات تجاری سازی، صادرات و انتقال فناوری را به واحد‌های اقتصادی و بخش خصوصی استان و کشور ارائه می‌کند.

در حاشیه برپایی هفدهمین نمایشگاه الکامپ و تلکام در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز، اتاق بازرگانی فارس از ۲۱ طرح دانش‌بنیان، رونمایی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار