مشکل تردد در محورهای مازندران نداریم

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: مشکلی در تردد محورهای مازندران نداریم در بیشتر محورهای استان مازندران شاهد هوای ابری هستیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 26 November 2018

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران گفت: مشکلی در تردد محورهای مازندران نداریم در بیشتر محورهای استان مازندران شاهد هوای ابری هستیم.
محسن هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ درباره آخرین وضعیت راه‌های استان مازندران اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی برای تردد در محورهای استان مازندران نداریم.

وی با اعلام اینکه در ابتدای صبح امروز و در ساعت پنج صبح داشتیم که مشکل خاصی برای رانندگان ایجاد نکرده است، افزود: در محور کندوان و گدوک مه گرفتگی داریم.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: در سایر نقاط راه‌های استان مازندران به صورت کامل ابری است و در غرب و مرکز استان شاهد بارش پراکندگی باران بودیم.

به گزارش بلاغ، در روزهای گذشته بارش برف در برخی از مسیرهای استان خبرساز شده بود.

وجود گردنه‌های متفاوت در مسیرهای راهداری استان و حضور مسافران در روزهای تعطیلی حساسیت‌های رسانه‌ای زیادی در مسیرهای استان مازندران ایجاد کرده است.

تردد بیش از 16 هزار خودرو در محور کندوان و سایر نقاط استان نشان از حساسیت‌های جدی در مسیرهای راهداری استان مازندران دارد.

به جز محور کنار سایر مسیرهای استان مازندران به تهران و سمنان برف‌گیر بوده به همین دلیل انتظار است که مسافرانی که قصد عبور از این مناطق را دارند نسبت به تجهیز وسائل زمستانه اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار