شورای شهر گزینه اصلح را برای شهرداری تهران انتخاب کرد

به رغم آنکه برخی از رسانه اقدام به انتشار خبری مبنی بر رصد صلاحیت پیروز حناچی، شهردار چهاردهم شهر تهران کرده اند، اما رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با رد این ادعا تاکید کرد: انتشار خبرهایی مبنی بر رد صلاحید شهردار آینده تهران از سوی برخی از مراجع کذب است.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 15 November 2018

به گزارش تابناک : محمد علیخانی در واکنش به انتشار شایعاتی مبنی بر عدم تایید صلاحیت پیروز حناچی از سوی برخی از مراجع و نهادهای مسئول به خبرنگار تیتر شهر گفت: وظیفه شورا انتخاب اصلح ترین فرد و گزینه موجود را به عنوان شهردار آینده تهران انتخاب کرد.


وی با بیان اینکه روز گذشته پیروز حناچی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر معرفی شد، افزود: بر این مبنا طی نامه ای از سوی رئیس شورای شهر تهران وی به عنوان شهردار منتخب تهران جهت تایید صلاحیت و امضای حکم به وزارت کشور معرفی شد.


رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه انتشار این گونه اخبار و شایعات تاثیری در انتخاب پیروز حناچی به عنوان شهردار منتخب شورای شهر نخواهد داشت، ادامه داد: به هر حال اکنون نوبت به وزارت کشور است تا با تایید صلاحیت پیروز جناچی و ابلاغ حکم وی به عنوان شهردار تهران وظایف قانونی خود را انجام دهد.


وی با بیان اینکه هر گونه تصمیمی که وزارت کشور در این زمینه اعلام و به صورت کتبی به شورای شهر تهران ابلاغ کند، ملاک عمل قرار خواهد گرفت، یادآور شد: به نظر می رسد که انتشار این قبیل شایعات تاثیری در تصمیم شورای شهر تهران نخواهد داشت.

 

 

منبع : تیترشهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار