فرماندار بافق مطرح کرد؛

فضای مجازی عامل کاهش سرانه مطالعه در جامعه

فرماندار بافق گفت: استفاده بیش از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، موجب کاهش سرانه مطالعه در جامعه شده و بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ذهن و حافظه افراد را در پی دارد.
کد خبر: ۶۷۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 14 November 2018

محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی، گفت: استقبال و استفاده بیش از حد جامعه از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، موجب کاهش سرانه مطالعه در جامعه شده و بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری در ذهن و حافظه افراد را در پی دارد.

زاده رحمانی با اشاره به کتابخوانی از بستر‌های رشد فرهنگی جامعه است افزود: کتابخانه و افزایش سرانه کتابخوانی از بستر‌های رشد فرهنگی جامعه و زمینه‌ ساز افزایش آگاهی افراد است و توسعه آن به کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشرفت جامعه کمک می‌کند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها برای کتابخوان کردن جامعه خواستار همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها در برگزاری موفق برنامه‌های هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار شد.

نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بافق در آستانه هفته کتاب و کتابخانی به منظور برنامه ریزی جهت گرامیداشت این هفته در محل فرمانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار