شهرستان کهگیلویه؛

برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک در کتابخانه های عمومی دهدشت برگزار شد + تصاویر

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در روز جهانی کودک در کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵ 09 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، به مناسبت روز جهانی کودک در کتابخانه های عمومی شهید مطهری و ملاصدرای دهدشت برنامه های متنوع فرهنگی از جمله قصه گویی، غزلخوانی، جمع خوانی و مسابقه نقاشی با محوریت عاشورا و نیز نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این روز معاون ابتدایی آموزش و پرورش آقای پناهنده و همکاران وی از نمایشگاه کتاب کودک بازدید کردند و در ادامه این بازدید اجرای زنده غزلخوانی، قصه گویی و معرفی کتاب توسط کودکان با حضور ایشان در کتابخانه عمومی شهید مطهری دهدشت انجام شد.

بر پایه این گزارش دراین روز با همکاری و همراهی کتابداران کتابخانه شهید مطهری و هدایت کودکان در پارک شهید دستغیب، با اجرای برنامه های متنوع از جمله معرفی کتاب و شعر خوانی روحیه کودکان را شاد و همراه با آنها به انجام بازیهای کودکانه و نمایش و سرود پرداختند.

همچنین در این روز نشست کتابخوانی در مدرسه دخترانه ابتدایی فرهنگیان صورت گرفت   و در پایان این برنامه جوایزی شامل بسته های فرهنگی به کودکان و نوجوانان اهداء شد.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد: با توجه به فرمایشات بزرگان دین، روز کودک فرصت خوبی است تا درباره رفتار خود با کودکان خویش بازنگری کنیم.

عیسی روح الامین ابراز کرد: اگر بدانیم شادمانی بهترین هدیه ای است که می توانیم به کودکانمان هدیه کنیم و دوران کودکی زیبایی برای آنان ترسیم کنیم هیچگاه فرصت شاد بودن را از آنها نمی گیریم.

این مسئول عنوان کرد: یادآوری روز کودک، بهانه مناسبی است تا همگان با پرهیز از افراط و تفریط در برنامه ریزی برای شادی، مهارت آموزی و آموزش کودکان، تلاش کنیم که آینده درخشان ایران در گرو شکوفایی استعداد نسل آینده کشورمان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار